// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۹

بازی Guardians of the Galaxy احتمالا سرویس‌محور نیست

براساس صحبت‌های جدید جیسون شرایر، بازی نگهبانان کهکشان استودیو Eidos-Montréal برخلاف بازی Marvel's Avengers قرار نیست یک بازی سرویس آنلاین باشد.

اونجرز از استودیو کریستال داینامیکس و شرکت اسکوئر انیکس به‌عنوان یک بازی آنلاین سرویس‌محور اصلا نتوانست در حد و اندازه‌ی انتظارات بسیاری از گیمرها و رسانه‌ها از بازی Avengers ظاهر شود. به همین خاطر وقتی شایعات خبر از این دادند که بازی Guardians of the Galaxy از استودیو بازی‌سازی Eidos-Montréal در کنفرانس جدید اسکوئر انیکس رونمایی خواهد شد، خیلی‌ها گفتند که احتمالا محصول جدید هم یک بازی آنلاین سرویس‌محور ناامیدکننده خواهد بود. اما فعلا به نظر می‌رسد که بازی نگهبانان کهکشان اصلا سرویس‌محور نیست.

فعلا نمی‌دانیم که بازی Guardians of the Galaxy تا چند وقت دیگر عرضه می‌شود. البته نباید فراموش کرد محصول مورد بحث هنوز به شکل رسمی معرفی نشده است. ولی اگر واقعا در کنفرانس اسکوئر انیکس شاهد یک معرفی جذاب برای آن باشیم، قطعا گیمرهای متعددی هستند که می‌توانند برای بازی نگهبانان کهکشان هیجان‌زده شوند. بالاخره در همین چند سال اخیر دیدیم که دو فیلم Guardians of the Galaxy چه‌قدر سینماروها را سرگرم و خشنود ساختند.

کنفرانس اسکوئر انیکس در E3 2021 و سامر گیم فست امسال راس ساعت ۲۳:۴۵ روز یکشنبه، ۲۳ خرداد (۱۳ ژوئن) آغاز می‌شود. حالا باید صبر کرد و دید که بازی نگهبانان کهکشان با اولین نمایش خود چه واکنش‌هایی را از سوی بازیکن‌ها دریافت خواهد کرد.


منبع Gaming Route
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده