// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۴

احتمال حضور Elden Ring در رویداد Summer Game Fest

به‌تازگی شایعاتی منتشر شده که به نمایش تریلر بازی Elden Ring در رویداد Summer Game Fest اشاره می‌کند. 

هر موقع به رویداد تازه‌ای نزدیک می‌شویم، بازار شایعات حول بازی Elden Ring داغ می‌شود. قطعا الدن رینگ یکی از بازی‌های مورد انتظار برای کاربران و هواداران استودیو فرام‌سافتور (FromSoftware) به حساب می‌آید و مدت طولانی‌ای است که در سکوت خبری فرو رفته است.

درگذشته جف گراب، نویسنده گیمزبیت، اعلام کرده بود بازی Elden Ring در نمایشگاه E3 2021 حضور ندارد. این در حالی است که به‌تازگی در توییت‌های اخیر خود به حضور این بازی در رویداد Summer Game Fest اشاره کرده است. وی در صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده که عدم حضور الدن رینگ در E3 و قرار گرفتن در فهرست بازی‌های Summer Game Fest، تصمیمی است که توسط باندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment)، ناشر Elden Ring، اخذ شده است.

ازاین‌رو می‌تواند به این نتیجه رسید که باندای نامکو و مایکروسافت برای بازی Elden Ring قرار داد تبلیغاتی ندارند. همچنین Omnipotent، یکی از اینسایدرهای صنعت بازی، اعلام کرده بود که رونمایی از الدن رینگ زودتر از چیزی که فکر کنیم، اتفاق می‌افتد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه آیا در رویداد سامر گیم فیست شاهد تریلر این بازی مورد انتظار خواهیم بود یا خیر. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده