نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۱

توهین طرفداران به سازندگان God of War پس از تاخیر بازی

به‌دنبال تأخیر دنباله بازی God of War یکی از اعضا تیم سازنده بازی نامه‌ای اهانت آمیز دریافت کرد و این موضوع واکنش کوری بارلوگ را در پی داشت.

چند روز پیش بود که اعلام شد نسخه جدید بازی God of War نه در سال ۲۰۲۱ بلکه در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد، این اتفاق درحالی افتاد که سونی در زمان معرفی بازی اعلام کرده بود این بازی در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. همچنین مشخص شد که این بازی یک اثر بین نسلی خواهد بود و به‌صورت مشترک برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. بنابر ادعای سونی این تصمیم مدت‌ها پیش اتخاذ شده و ربطی به تأخیر بازی ندارد. تأخیر دنباله‌ی خدای جنگ جنجال‌ها زیادی به‌پا کرد، عده‌ای از تیم سازنده حمایت کردند و به ایشان دلگرمی دادند، اما عده‌ای چندان این تصمیم را نپسندیدند و واکنش‌هایی منفی به آن نشان دادند.

لوگو بازی God of War Ragnarok با رنگ آبی

آلانا پیرس، خبرنگار سابق که حالا عضو تیم نویسندگان دنباله God of War محسوب می‌شود، اخیرا پیغامی که در توییتر گرفته را منتشر کرده است. پیغامی که از سوی گیمری خشمگین با ادبیاتی تند و زننده برای او فرستاده شده است. نویسنده پیام از تأخیر بازی خشمگین بوده و به‌همین دلیل با ادبیاتی تند و زننده به پیرس توهین کرده است. کوری بارلوگ، کارگردان بازی دنباله خدای جنگ که فعلا God of War: Ragnarok نام دارد، به این موضوع واکنش نشان داده و از اعضای تیم خود حمایت کرده است. بارلوگ همچنین تاکید کرده که تأخیر بازی برعهده شخص او است و تیم سازنده هیچ تقصیری ندارند. نسخه جدید بازی خدای جنگ فعلا با نام God of War: Ragnarok شناخته می‌شود اما طبق اعلام سونی، رگناروک نام اصلی این بازی نیست و نسخه جدید خدای جنگ درنهایت با نامی غیر از این عرضه خواهد شد. نسخه جدید بازی خدای جنگ در ابتدا برای عرضه در ۲۰۲۱ معرفی شد و حالا تا زمانی نامشخص در سال ۲۰۲۲ تأخیر خورده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده