// شنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۳

انتشار تریلر DLC جدید بازی Total War: Warhammer 2

بسته‌ی الحاقی The Silence and The Fury در آینده برای بازی Total War: Warhammer 2 عرضه خواهد شد. شرکت Creative Assembly و سگا تریلر این DLC را تحویل طرفدارها دادند.

سگا در مقام ناشر و شرکت کریتیو اسمبلی در مقام سازنده بالاخره به نمایش آخرین Lord Pack بازی توتال وار: وارهمر 2 پرداختند. در این DLC شاهد بازگشت فرقه Beastmen به فرماندهی تائوراکس، گاو نر بی‌پروا خواهیم بود. همچنین با اینکه تریلر جدید اصلا گیم‌پلی دی‌ال‌سی The Silence & The Fury بازی Total War: Warhammer 2 را به نمایش نمی‌گذارد، به‌لطف آن فهمیدیم که در این بسته‌ی الحاقی قرار است شاهد نبرد تائوراکس با آکسیوتل با لقب نادیده از فرقه Lizardmen باشیم.

اصلا به نظر می‌رسد که نام‌گذاری بسته‌ی الحاقی «ساکت و خشن» به ترتیب به آکسیوتل و تائوراکس اشاره دارد. این بسته‌ی الحاقی برای عرضه در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر) برنامه‌ریزی شده است. بازی Total War: Warhammer 2 فقط روی پلتفرم کامپیوتر در دسترس قرار دارد و اکنون می‌توان آن را با تخفیف از فروشگاه‌های دیجیتالی خریداری کرد. زیرا گیمرها بیشتر منتظر بازی Total War: Warhammer 3 هستند. به همین دلیل دیروز شاهد حمله شیاطین به دشمنان در تریلر جدید بازی Total War: Warhammer 3 بودیم.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده