نویسنده: آرمین انکشافی
// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۸

حمله شیاطین به دشمنان در تریلر جدید بازی Total War: Warhammer 3

تریلر جدیدی از Total War: Warhammer 3 منتشر شده که در آن Khorne، خدای خون و Skarbrand، شیطانی قدرتمند را در یک میدان نبرد خونین می‌بینیم.

سگا و استودیوی Creative Assembly تریلر جدیدی از بازی Total War: Warhammer 3 منتشر کرده‌اند که در آن Khorne، «خدای خون» (The Blood God) معرفی می‌شود. Khorne کنترل بزرگ‌ترین پادشاهی در قلمروی هرج‌و‌مرج (Realm of Chaos) را در دست دارد و در این تریلر این شخصیت را می‌بینیم که در میدان نبرد دشمنان را ازمیان برمی‌دارد. در تریلر جدید همچنین نگاهی خواهیم داشت به Skarbrand که زمانی «بهترین شخصیت شیطانی ارتش Khorne بوده است.»

Skarbrand درنهایت توسط Khorne کنار زده شده و از قلمروی هرج‌و‌مرج بیرون رانده می‌شود. اسکاربرند پس از تبعید شدن در سرزمین‌های دیگر سرگردان می‌شود. درباره‌ی این شخصیت گفته می‌شود که او «خشمی شعله‌ور در وجود خود دارد که نمی‌توان جلویش را گرفت.» اسکاربرند مانند تمام شیاطینی که Khorne را می‌پرستند، از استفاده از جادو بیزار است و طرفدار رویارویی مستقیم است. او ترجیح می‌دهد که به‌صورت تن‌به‌تن و از نزدیک دشمنانش را نابود کند. این تمایل در نوع مبارزه‌ی شیاطین در گیم‌پلی Total War: Warhammer 3 خود را نشان می‌دهد. درواقع شیاطین تحت فرمان Khorne هرچه بیشتر بتوانند به مبارزه ادامه دهند، امتیاز Passive بیشتری در بازی دریافت خواهند کرد.

خود اسکاربرند نیز دارای قوی‌ترین حملات از فاصله‌ی نزدیک در Total War: Warhammer 3 است. میزان دمیج این شخصیت با هر باری که با دو تبر جنگی خود کسی را می‌کشد، بیشتر می‌شود. همچنین او دارای قابلیت Bellow of Endless Fury است که با استفاده از آن می‌تواند با نفس‌های آتشین به دشمنان حمله کند. اسکاربرند همچنین قادر است با حملات خود جلوی عقب‌نشینی دشمن را بگیرد. Total War: Warhammer 3 برای انتشار در سال ۲۰۲۱ و روی پلتفرم پی سی برنامه‌ریزی شده است. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده