// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۹

سی دی پراجکت به دنبال حذف اخطارها از نسخه ایکس باکس سایبرپانک 2077

یکی از مدیران سی‌دی پراجکت رد می‌گوید مشابه مذاکراتی که برسر برگرداندن Cyberpunk 2077 به فروشگاه پلی استیشن با سونی در جریان است، با تیم ایکس باکس هم در حال انجام است.

جلسه‌ی ارائه‌ی گزارش مالی سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ استودیوی CD Projekt Red به‌تازگی برگزار شد و سران این استودیو به سوالات برخی حاضران این جلسه پاسخ دادند. یکی از سؤال‌ها این بود که پس از حذف Cyberpunk 2077 از فروشگاه پلی استیشن، حالا «چه کارهایی باید برای برگرداندن این بازی به این فروشگاه انجام شود؟»

میخا نواکوفسکی، یکی از اعضای هیئت‌مدیره‌ی سی‌دی پراجکت رد پاسخ داد که مذاکراتی در این خصوص با سونی «درجریان» است و اینکه نتیجه‌ی آن زمانی اعلام می‌شود که دوطرف آماده‌ی اعلام کردن آن باشند. اخیرا نیز از قول سی‌دی پراجکت رد خبر رسیده بود که برگرداندن سایبرپانک 2077 به فروشگاه پلی استیشن کاملا به تصمیم سونی بستگی دارد.

سؤال دیگری که در این جلسه از سی‌دی پراجکت رد پرسیده شد، این‌بار درباره‌ی وضعیت سایبرپانک 2077 روی کنسول‌های ایکس باکس بود: «بازی در حال حاضر در ایکس باکس قابل خریدن است، ولی وقتی روی آن کلیک می‌کنید، اخطاری ظاهر می‌شود که می‌گوید بازی ممکن است دارای مشکلاتی باشد و اینکه هنوز آپدیت‌هایی باید برای آن منتشر شود و غیره. آیا مذاکرات مشابه‌ای [که با سونی انجام می‌شود] با ایکس باکس هم در جریان است؟» نواکوفسکی جواب مثبت می‌دهد و می‌گوید: «بله؛ صحبت‌های مشابه‌ای در حال حاضر با تیم ایکس باکس در جریان است.»

سؤال مهم دیگر این بود که آیا این مذاکرات به نسخه‌های نسل نهمی سایبرپانک 2077 هم مربوط می‌شوند یا صرفا درباره‌ی نسخه‌های نسل هشتمی بازی هستند؟ همچنین فردی که این سؤال را پرسید در ادامه می‌پرسد آیا سی‌دی پراجکت رد باید سونی و مایکروسافت را درباره‌ی نسخه‌ی نسل نهمی بازی راضی کند؟ نواکوفسکی با تاکید بر پاسخ قبلی خود می‌گوید مذاکراتی در جریان است که مفاد آن فعلا باید نزد طرفین محرمانه باقی بماند و او نمی‌تواند آن‌ها را در دسترس عموم قرار دهد و اینکه سونی، مایکروسافت و سی‌دی پراجکت رد هروقت آماده بودند، اخبار مربوط‌به این موضوع را با مردم درمیان می‌گذارند.

Cyberpunk 2077

باید منتظر ماند دید که سی‌دی پراجکت رد باتوجه‌به برنامه‌ای که برای انتشار آپدیت‌های مختلف برای سایبرپانک 2077 دارد، می‌تواند وضعیت این بازی را به سطحی برساند که سرانجام شاهد بازگشت آن روی پلی استیشن 4 باشیم. درمورد نسخه‌ی ایکس باکس وان نیز که بحث اصلا درباره‌ی برگشت سایبرپانک 2077 به این پلتفرم نیست و سی‌دی پراجکت رد تنها باید تلاش کند با راضی کردن مایکروسافت، پیام‌های منفی درباره‌ی سایبرپانک 2077 از صفحه‌ی این بازی در فروشگاه ایکس باکس حذف شوند.

درجلسه‌ی مذکور همچنین سؤال می‌شود که نسخه‌های نسل نهمی Cyberpunk 2077 چه زمانی منتشر می‌شوند؟ پاسخ این سؤال را آدام کیچینسکی، رئیس سی‌دی پراجکت رد می‌دهد. او می‌گوید که این استودیو تاریخی را برای انتشار نسخه‌های نسل نهمی درنظر دارد، ولی تا زمانی‌که به آن تاریخ نزدیک نشده‌اند، قصد ندارند آن را به عموم اعلام کنند. سی‌دی پراجکت رد چند ماه پیش بیانیه‌ای به‌صورت عمومی منتشر کرد که در آن بابت وضعیت ناامیدکننده‌ی سایبرپانک 2077 از بازیکنان عذرخواهی کرده بود. در این بیانیه اشاره شده بود که نسخه‌های نسل نهمی بازی در اواخر سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود و احتمال دارد که آن‌ها همچنان به این بازه‌ی زمانی پایبند باشند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده