// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

عرضه احتمالی بازی Horizon Forbidden West در تعطیلات سال ۲۰۲۱

هرمن هالست، رئیس استودیوهای جهانی پلی استیشن اعلام کرد که بازی Horizon Forbidden West همچنان مسیر عرضه در سال ۲۰۲۱ را به خوبی طی می‌کند. اما تاریخ انتشار آن هنوز قطعی نشده است.

سونی هنوز نمی‌تواند با اطمینان ۱۰۰ درصدی اعلام کند که بازی Horizon Forbidden West استودیو گوریلا گیمز پیش از پایان یافتن سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه می‌شود. هرمن هالست می‌گوید که هم هورایزن فوربیدن وست و هم دنباله‌ی بازی God of War به خاطر شرایط دنیا و عدم دسترسی کافی سازندگان به تکنولوژی موشن کپچرینگ، پروسه‌ی ساخت طولانی‌تری را سپری کردند. اصلا همین مسئله باعث شد که زمان عرضه‌ی بازی God of War جدید استودیو سانتا مونیکا به سال ۲۰۲۲ میلادی انتقال داده شود. اما هورایزن فعلا همان سال ۲۰۲۱ را برای عرضه روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 سونی هدف گرفته است.

هالست در این رابطه می‌گوید: «ما فکر می‌کنیم که در حال حرکت مطابق برنامه برای عرضه‌ی بازی Horizon Forbidden West در فصل تعطیلات سال جاری میلادی هستیم. اما عرضه‌ی هورایزن فوربیدن وست در تعطیلات سال ۲۰۲۱ میلادی هنوز قطعی نشده است و ما تا آن‌جا که می‌توانیم به سختی کار می‌کنیم تا بتوانیم تاریخ انتشار رسمی و قطعی را تحویل شما بدهیم».

نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید که در تعطیلات سال ۲۰۲۱ میلادی قرار است مشغول تجربه‌ی هورایزن فوربیدن وست روی کنسول‌های پلی استیشن باشیم؟


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده