ساخت بازی BioShock 4 با آنریل انجین 5

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
الیزابت آماده زدن بوکر با کتاب در بازی بایوشاک اینفینیت و تصویر لوگو موتور بازی سازی آنریل انجین
مطابق آگهی استخدام جدید منتشرشده توسط استودیو کلود چیمبر به نظر می‌رسد که بایوشاک 4 با موتور بازی‌سازی آنریل انجین 5 مراحل ساخت خود را جلو می‌برد.
تبلیغات

استودیو بازی‌سازی Cloud Chamber به‌دنبال استخدام یک برنامه‌نویس ارشد گیم‌پلی است که توانایی ایجاد هماهنگی بین چند استودیو و کار با آنریل انجین 5 را دارد؛ تا با شخصی‌سازی قابلیت‌های این موتور بازی‌سازی قدرتمند از پس به وجود آوردن تکنولوژی‌های جدید برای تأمین نیازهای پروژه و رساندن آن به اهداف خلاقانه‌ی سازندگان بربیاید. او باید هم توانایی ایجاد سیستم‌های جدید در گیم‌پلی و هم ایجاد هماهنگی کامل بین سیستم‌های از پیش طراحی‌شده را داشته باشد. همچنین در این آگهی جدید می‌خوانیم که استودیو Cloud Chamber به‌دنبال فردی می‌گردد که هنگام انجام تمام وظایف نام‌برده بتواند با اعضای تیم طراحی هنری رابطه‌ی حرفه‌ای خوبی برقرار کند.

آنریل انجین 5 به‌عنوان یک موتور بازی‌سازی موفق به جلب توجهات زیادی شده است و استفاده‌ی درست و به‌جا کلود چیمبر از آن شاید نتایج خوبی را به ارمغان بیاورد. همچنین از آن‌جایی که می‌دانیم بازی بایوشاک 4 هنوز در مراحل اولیه‌ی ساخت قرار دارد، قطعا سازندگان از زمان و بودجه‌ی مورد نیاز برای ایجاد تطابق کامل بین پروژه و استفاده از این موتور بازی‌سازی برخوردار هستند.

کلود چیمبر که به شرکت 2K تعلق دارد، شامل ۲ استودیو بازی‌سازی است و به‌صورت کلی تیمی را تشکیل می‌دهد که مشغول کار روی بازی BioShock جدید هستند. کلی گیلمور با بیشتر از ۲۲ سال سابقه‌ی فعالیت در صنعت بازی‌سازی و کار روی بیشتر از ۴۰ بازی ویدیویی، ریاست استودیو Cloud Chamber را برعهده دارد.

آگهی‌های استخدام پیشین استودیو Cloud Chamber به جهان-باز بودن بازی بایوشاک جدید، وجود المان‌های نقش‌آفرینی در آن و تمرکز سازندگان روی نسل ۹ کنسول‌های بازی‌هایی ویدیویی اشاره داشتند. ماه‌ها قبل شرکت تیک-تو اینتراکتیو به‌عنوان صاحب شرکت 2K اعلام کرد که ساخت بایوشاک جدید استودیو بازی‌سازی کلود چیمبر سال‌ها زمان می‌برد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات