// یکشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۱

اضافه شدن بات به مچ های بازی Destruction AllStars

سازندگان بازی Destruction AllStars به‌تازگی اعلام کرده‌اند که قصد دارند در زمان خلوتی سرورهای بازی، از بات‌ها به‌جای بازیکنان واقعی در مچ‌ها استفاده کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Lucid Games، سازنده‌ی Destruction AllStars با انتشار پستی در ساب‌ردیت این بازی اکشن و رانندگی در وب‌سایت ردیت، ویژگی‌ها و مواردی را که به آن اضافه می‌شوند یا بهبود می‌یابند، اعلام کرده است. درمیان موارد ذکرشده اما اضافه شدن بات‌های آنلاین به مچ‌های این بازی از همه مهم‌تر به‌نظر می‌رسد.

لوسید گیمز می‌گوید اندازه‌ی جامعه‌ی کاربری Destruction AllStars آرام‌آرام در حال گسترش در سرتاسر دنیا است و این یعنی زمان‌هایی وجود دارند که سرورهای بازی شلوغ‌ است و مچ‌میکینگ راحت است و همچنین زمان‌هایی که آمار بازیکنان آنلاین بازی کاهش می‌یابد. به‌گفته‌ی سازندگان، زمان اوج شلوغی سرورها معمولا از ۸:۳۰ شب تا ۲:۳۰ بامداد به وقت تهران (روزهای دوشنبه تا جمعه) و از ۶:۳۰ عصر تا ۵:۳۰ صبح (روزهای شنبه و یک‌شنبه) است.

آن‌ها می‌گوید بات‌ها به کمک مچ‌میکینگ می‌آیند تا جای خالی تعدادی از بازیکنان واقعی را در ساعات خلوتی سرورها پر کنند. لوسید گیمز در این خصوص می‌نویسد: «ما می‌خواهیم مطمئن شویم که ظرفیت‌ مچ‌ها با بیشترین تعداد بازیکنان واقعی پر می‌شود، ولی وقتی در زمان انتظار شروع یک مچ فلان تعداد بازیکن کم است، بات‌هایی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، جای آن‌ها را خواهند گرفت.» لوسید در عین حال می‌گوید «یک استثنا وجود دارد و آن Blitz است که یک حالت بازی رقابتی است و هیچ‌وقت میزبان بات‌ها نخواهد بود.»

برخورد دو ماشین به یکدیگر در بازی Destruction AllStars

علاوه‌بر بات‌ها، لوسید گیمز به موارد دیگری که در آینده به Destruction AllStars اضافه خواهند شد، اشاره می‌کند. یکی از آن‌ها Global Party است که بازیکنان بااستفاده از آن می‌توانند با دوستان‌شان پارتی تشکیل داده و وارد حالت‌ سولو و حالت‌های تیمی بشوند. دیگری اضافه شدن ویژگی Playlist است که سازندگان در این مورد می‌گوید «می‌خواستند بازیکنان آسان‌تر حالت‌های بازی مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنند و وارد آن شوند.»

لوسید گیمز همچنین می‌گوید می‌خواهد روی برخورد و کوبیده شدن ماشین‌ها به یکدیگر بیشتر کار کند و آن را بهبود دهد؛ چراکه به‌گفته‌ی آن‌ها، «برخی اوقات اصلا حس کوبیده شدن دو شی به یکدیگر به آدم دست نمی‌دهد.» لوسید برای توصیف این حالت از عبارت «برخوردهای شبح‌وار» استفاده می‌کند و می‌گوید می‌خواهد آن‌ها را به حداقل برساند. علاوه‌بر این، آن‌ها درصدد هستند تا برخی موارد را در Destruction AllStars تغییر یا بهبود داده تا توازن بیشتری به مچ‌ها بیاورند. آن‌ها می‌خواهند همین کار را با قابلیت‌های کاراکترها نیز انجام دهند.

لوسید گیمز اما در حال حاضر تاریخی قطعی برای آپدیتی که موارد بالا را به بازی اضافه کند، مشخص نکرده‌اند و تنها گفته‌اند که «تا چندوقت دیگر منتشر می‌شود.» Destruction AllStars در حال حاضر در میانه‌ی اولین فصلِ پس از عرضه‌ی خود است. این بازی در بهمن سال گذشته به‌عنوان یک بازی پلی استیشن پلاس روی پلی استیشن 5 منتشر شد که البته اکنون با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در فروشگاه پلی استیشن به فروش می‌رسد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی اضافه شدن بات‌ها به مچ‌های آنلاین چیست؟ آیا آن را راه موثری برای پر کردن جای خالی بازیکنان واقعی می‌دانید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده