// چهار شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۷

تریلر روز عرضه هیجان انگیز بازی Destruction AllStars

تریلر زمان عرضه‌ی بازی Destruction Allstar محتویات و ویژگی‌های این بازی چندنفره و سرعتی را به تصویر می‌کشد.

در اواخر خرداد ماه و در جریان رویداد سونی با محوریت بازی‌های پلی ‌استیشن 5، بازی Destruction Allstar در سبک ماشین جنگی به همراه تریلری معرفی شد. این بازی در ابتدا قرار بود در اواخر پاییز منتشر شود اما چندی بعد اعلام شده که تاریخ انتشار این بازی تغییر کرده است و قرار است در بهمن ماه در دسترس قرار بگیرد.

این روزها ما بازی‌های زیادی در سبک ماشین جنگی نمی‌بینیم بنابراین وقتی یک بازی جدید و هیجان انگیز مانند Destruction AllStars معرفی می‌شود، مردم طبیعتا برای عرضه‌ی آن هیجان زده می‌شوند. بازی مولتی پلیر Destruction Allstar از استودیو Lucid Games سونی هم‌اکنون برای پلی ‌استیشن 5 در دسترس قرار گرفته است و سونی به مناسبت عرضه‌ی این بازی تریلری را به‌تازگی منتشر کرده است تا فضا و محیط بسیار هیجان انگیز این بازی را به تصویر بکشد.

بازی Destruction Allstar به‌دلیل وجود شخصیت‌های مختلف قابل بازی به همراه مهارت‌ها و توانایی‌‌های خاص خود، صحنه‌های نبرد مختلف، ترکیبی از مبارزات به همراه ماشین و به‌صورت پیاده و همچنین تمرکز ویژه‌ی این بازی روی تخریب و نابودی بسیار امیدوار کننده به نظر می‌رسد. محتویات نسبتا زیادی در این تریلر زمان عرضه به تصویر کشیده شده است که شما می‌توانید آن را از این لینک تماشا کنید.

بازی Destruction AllStars از ماه فوریه تا مارس به صورت رایگان برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس در دسترس خواهد بوداستودیو Lucid Games همچنین برنامه‌های متعددی برای پشتیبانی و ارائه‌ی محتویات جدید پس از عرضه‌ی بازی Destruction Allstar مد نظر دارد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده