// جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۳

الهام گرفتن دنباله خدای جنگ از بازی The Last of Us Part 2

همان‌گونه که بازی God of War سال ۲۰۱۸ از بازی The Last of Us الهام گرفته بود، ظاهرا سانتا مونیکا برای ساخت دنباله‌ی آن نیز به بازی The Last of Us Part 2 توجه نشان خواهد داد.

در جدیدترین قسمت God of War Podcast، ساموئل متیوز در مقام طراحی هنری کانسپت‌های بازی در استودیو سانتا مونیکا صحبت‌های جالبی داشت. او گفت که سازندگان دنباله بازی God of War مشغول مطالعه‌ی بیشتر بازی The Last of Us Part 2 برای الهام‌گیری بیشتر و صحیح از آن هستند؛ دنباله‌ای که از ارتباط جدی آن با رگناروک (Ragnarök) مطمئن هستیم و هنوز نام رسمی و قطعی آن را نشنیده‌ایم. هرچند اکثر گیمرها فعلا آن را بازی God of War Ragnarok صدا می‌زنند.

متیوز در ادامه‌ی صحبت‌های خود از این می‌گوید که شاید امکان کنترل چند شخصیت در بازی God of War Ragnarok را داشته باشیم. در نتیجه بعید نیست که آترئوس این‌جا تبدیل به یک شخصیت قابل بازی در مراحل مختلف شود. زیرا به عقیده‌ی او امکان دارد که روایت داستان بازی God of War جدید به مانند بازی The Last of Us Part II نیازمند سوئیچ شدن شخصیت‌های قابل بازی باشد. تازه او امکان رفتن به خارج از اسطوره‌شناسی نورس در طول بازی جدید را هم رد نمی‌کند. هرچند به تایید هیچ‌کدام از شایعات نمی‌پردازد و صرفا به مواردی همچون احتمال قدم گذاشتن به مکان‌هایی متفاوت یا حضور ثور و اودین اشاره کرد.

سانتا مونیکا به‌عنوان یکی از استودیوهای اختصاصی بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در حال کار روی دنباله‌ی بازی God of War است؛ یک بازی مورد انتظار کنسول پلی استیشن 5 که هنوز تاریخ عرضه‌ی رسمی و دقیق آن را نمی‌دانیم.


منبع Wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده