// جمعه, ۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۴۵

مبارزات هیجان‌انگیز در تریلر جدید بازی Horizon Forbidden West

استودیو بازی‌سازی گوریلا گیمز همزمان با رونمایی نسبتا مفصل از گیم‌پلی بازی Horizon Forbidden West، گیمرهای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را هیجان‌زده کرد.

بازی Ghost of Tsushima، بازی The Last of Us Part II، بازی Ratchet & Clank: Rift Apart و حالا بازی Horizon Forbidden West. سونی با State of Playهای اختصاص داده‌شده به نمایش چندین و چند دقیقه‌ای از این بازی‌های انحصاری پلی استیشن نشان داد که گاهی می‌خواهد تمام توجه گیمر را معطوف به یکی از ساخته‌های معرفی‌شده‌ی استودیوهای بازی‌سازی فرست-پارتی (اختصاصی/انحصاری) خود کند. در نتیجه اکنون این کار را برای هورایزن فوربیدن وست از استودیو گوریلا گیمز هلند انجام داد؛ تا بالاخره گیمرها موفق به تماشای گیم‌پلی بازی Horizon Forbidden West شوند.

بازی Horizon Forbidden West به‌صورت انحصاری روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 سونی تقدیم گیمرها می‌شود. گوریلا گیمز هم گفت که در آینده‌ی نزدیک به انتشار اطلاعات بیشتر راجع به آن همچون تاریخ دقیقه عرضه‌ی آن می‌پردازد. تمام تصاویر و ویدیوهای رسمی پخش‌شده از هورایزن فوربیدن وست تا به امروز نیز به شکل واقعی ضبط‌شده روی کنسول PS5 هستند. بازی Horizon Forbidden West در حقیقت دنباله‌ی بازی Horizon Zero Dawn است و داستان ایلوی (Aloy) را ادامه می‌دهد.

باتوجه‌به نمایش جدید می‌دانیم که هورایزن فوربیدن وست، دایناسورهای روباتیک متفاوت و خطرناک‌تری نسبت به بازی نخست دارد که الوی باید برای پاک کردن زمین از آلودگی خطرناک قرمزرنگ، دربرابر بسیاری از آن‌ها بایستد. البته قابلیت‌های او نیز پیشرفت کرده‌اند و بازیکن به خاطر قابلیت‌های دوال‌سنس، ارتباط جذاب‌تری با تیر و کمان او خواهد داشت.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع YouTube/PS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده