نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۸

Little Nightmares را رایگان روی استیم دانلود کنید

اگر تابه امروز فرصت تجربه بازی Little Nightmares را پیدا نکرده‌اید، اکنون به‌صورت رایگان می‌توانید ازطریق فروشگاه استیم روی پلتفرم پی سی آن را تجربه کنید.

اگر شما هم به دنبال یک بازی رایگان می‌گردید، ساخته ترسناک استودیوی Tasier Studios به شما پیشنهاد می‌شود. از ساعاتی پیش بازی محبوب و موفق Little Nightmares ازطریق فروشگاه استیم برای کاربران پلتفرم پی سی به‌صورت رایگان دردسترس قرار دارد.

چنانچه آشنایی زیادی با این بازی ندارید، شما در Little Nightmares درواقع کنترل دختر بچه‌ای به نام سیکس را برعده دارید؛ شخصیتی که درون یک زندان به‌نام The Maw گیر افتاده است و همواره جان او از حمله موجودات عجیب و غریب تهید می‌شود. 

اتمسفر ترسناک و تاریک بازی درکنار ارایه یک سبک پلتفرمر جذاب بازی Little Nightmares را به یک پروژه موفق برای تیم سازنده خود تبدیل کرده است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که این بازی توانسته درکنار نظرات مثبت منتقدین و گیمرها جوایز زیادی نیز ازجمله بهترین بازی مستقل در The Games Awards 2016 و همچنین بهترین طراحی، روایت، دستاورد هنری و همچنین بهترین محتوای اوریجینال در مراسم بفتا را به نام خود ثبت کند.

موفقیت‌ها و محبوبیت Little Nightmares تا جایی پیش رفت که تیم سازنده را مجبور به ساخت دنباله و نسخه دوم آن نیز کرد. اثری تحت عنوان Little Nightmares 2 که اوایل سال 2021 میلادی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. 

حال چنانچه شما هم به هر دلیلی تا امروز نسخه اول این مجموعه را تجربه نکرده‌اید، به‌نظر می‌رسد اکنون بهترین زمان ممکن برای غرق شدن در دنیای جذاب و گیرای آن است. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده