// جمعه, ۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۶

اولین تصویر از بازی علمی تخیلی سازندگان Total War

کریتیو اسمبلی به‌تازگی در توییتر خود علاوه‌بر اعلام خبر جذب نیرو، اولین تصویر از بازی علمی-تخیلی خود را منتشر کرده که پر از ارجاعات مختلف به خود استودیو و سگا است.

Creative Assembly یکی از استودیوهای شاخص سگا محسوب می‌شود و به‌خاطر ساخت مجموعه بازی استراتژی Total War شناخته شده است. البته آن‌ها بازی‌های باکیفیت دیگری هم در کارنامه‌ی خود دارند؛ نمونه‌ی آن نیز بازی تحسین‌شده‌ی Alien Isolation است که اوایل نسل هشتم منتشر شد. کریتیو اسمبلی حالا چند سالی می‌شود که روی پروژه‌ای جدید کار می‌کند و در این مدت هرازچندگاهی به آن اشاره کرده است.

آن‌ها به‌تازگی بار دیگر در توییتر به بازیکنان یاد‌آوری کرده‌اند که این بازی جدید همچنان در حال ساخت است و توسعه‌ی آن به مرحله‌ی تازه‌ای رسیده است. کریتیو اسمبلی در توییتی اعلام کرده که برای سمت‌های مختلف نیرو جذب می‌کند. آن‌ها همچنین همراه‌با اعلام این موضوع تصویری از بازی جدید خود به اشتراک گذاشته‌اند که می‌توانید در زیر مشاهده کنید. برای بزرگ‌نمایی تصویر روی عکس پایین کلیک کنید.

اولین تصویر از بازی شوتر علمی-تخیلی استودیو کریتیو اسمبلی

در تصویر بالا می‌توان اراجاعاتی را که به کریتیو اسمبلی، سگا و بازی‌هایش داده شده، تشخیص داد. برای مثال، مجمسمه‌ی سونیک را در بیرون پنجره می‌بینیم که در فضا معلق است. همچنین لوگو سگا روی دیوار پشت قفسه‌ی سمت راست تصویر و زیر آن موزهای مجموعه بازی Super Monkey Ball قابل تشخیص است. حتی جایزه‌ی بفتایی را که کریتیو اسمبلی برنده شده، می‌توان در قالب چارم اسلحه در تصویر مشاهده کرد. مورد دیگر استیکرهایی است که روی پنجره چسبانده شده و به این موضوع اشاره می‌کنند که کریتیو اسمبلی به‌عنوان یکی از بهترین استودیوها برای کار کردن در صنعت بازی شناخته شده است.

نام این بازی شوتر اول‌شخص علمی-تخیلی و چندنفره برای اولین‌بار در اوایل سال ۲۰۱۹ و زمانی مطرح شد که کریتیو اسمبلی اعلام کرد که نیل بلام‌کمپ، کارگردان فیلم به این استودیو آمده تا نگاهی به پروژه‌ی جدید آن‌ها داشته باشد. از آن زمان تاکنون بیشتر اشاره‌ها به این آی‌پی جدید در آگهی‌های استخدام این استودیو بوده است. همچنین باتوجه‌به مهارت‌ها و تجربه‌های به‌خصوصی که کریتیو اسمبلی نیاز دارد و در آگهی‌های استخدام خود به آن‌ها اشاره کرده، به‌نظر می‌رسد که این بازی جدید قرار است دارای کلاس‌ها مختلف، قابلیت‌های متنوع و آیتم‌های تزئینی به‌عنوان پاداش باشد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده