// چهار شنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸

آشنایی با محتوای The Battle of Steeltown بازی Wasteland 3 در تریلر جدید

تریلر بسته‌ی الحاقی بازی Wasteland 3 با نام The Battle of Steeltown اطلاعات جدیدی را درباره‌ی این بسته در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال گذشته یعنی قسمت سوم از سری Wasteland توسط استودیوی inXile Entertainment در تابستان سال گذشته منتشر شد و توانست نظر مثبت طرفداران را به خود جلب کند. بازی Wasteland 3 یک بازی نقش آفرینی نوبتی است که چندی پیش اعلام شده بود این بازی دو بسته الحاقی بزرگ دریافت می‌کند.

نام یکی از این بسته‌های الحاقی The Battle of Steeltown است. این بسته مربوط‌به شهر  Steeltown در جنوب غربی کلرادو است که انواع ماشین آلات، از کامیون‌ها و اسلحه‌ها گرفته تا ربات‌ها، را برای Patriarch تأمین می‌کند اما هنگامی که مشکلاتی در این شهر شروع می‌شود، وظیفه‌ی ‌رنجرزها است که همه چیز را به حالت قبل برگرداند.

تریلر جدید‌ی که از این بسته‌ی الحاقی منتشر شده است، برخی از محتویاتی که در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت را معرفی می‌کند. در این بسته‌ی الحاقی علاوه‌بر مأموریت‌های جدید، بازیکنان باید با دشمنانی روباتیک نیز مقابله کنند. مکانیک‌های جدید بازی مانند Elemental Shields، سلاح‌های غیر کشنده‌، انباشته شدن Status Effect و موارد دیگر گزینه‌های بیشتری را برای بازیکنان فراهم می‌کنند. همچنین سلاح‌ها و زره پوش‌ها جدیدی نیز به بازی اضافه خواهد شد.

بهترین قسمت این بسته‌ی الحاقی این است که بازیکنان بنا به صلاحدید خود می‌توانند نبرد Steeltown را حل کنند زیرا چالش‌ها همیشه در سطحی مناسب برای بازیکنان ارائه خواهند شد. همچنین دقت کنید که زره‌ها نیز متعادل سازی خواهند شد. در ادامه شما می‌توانید تریلر به‌تازگی منتشر شده را تماشا کنید.

بسته‌ی الحاقی Wasteland 3’s The Battle of Steeltown در تاریخ ۱۳ خرداد ماه برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد و همچنین پچ ۱.۴ که قابلیت Crafting و سلاح‌های جدید را به بازی اضافه می‌کند کمی پیش از انتشار این بسته‌ی الحاقی در دسترس قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده