// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۴

اشاره سازندگان Dying Light 2 به انتشار اطلاعات جدید از این بازی

اکانت رسمی مجموعه بازی Dying Light در شبکه‌های اجتماعی طی روزهای اخیر به پخش و حذف دو ویدیو کوتاه مرموز پرداخت؛ ویدیوهایی که غیرمستقیم به انتشار اخبار جدید راجع به بازی در آینده‌ی نزدیک اشاره دارند.

بعد از فهرست شدن نام بازی Dying Light: Platinum Edition در فروشگاه دیجیتالی مایکروسافت، به نظر می‌رسد که به‌زودی اخبار رسمی بیشتری راجع به سری بازی Dying Light منتشر می‌شود. بالاخره شاید تکلند در تاریخ ۲۷ مِی (۶ خرداد) کامل‌ترین نسخه از بازی دایینگ لایت را با تمام محتواهای موجود تحویل گیمرها دهد، ولی قطعا اکثر طرفدارها صرفا منتظر انتشار اخبار بازی جدید هستند. حالا اکانت رسمی بازی Dying Light در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر توانست طرفدارها را هیجان‌زده و کنجکاو کند.

در ابتدا شاهد یک ویدیو کوتاه بودیم که در آن یک دیوارنوشته را می‌دیدیم؛ دیوارنوشته‌ای که می‌گفت «شهر را نجات بدهید». سپس این ویدیو حذف شد و ویدیو جدید از راه رسید که چند ثانیه کامل‌تر بود. در ویدیو دوم می‌شد همان دیوارنوشته را در شب هم دید؛ البته با متنی متفاوت نسبت به قبل که می‌پرسید «آیا در حال مردن از شدت نیاز به فهمیدن/دانستن هستید؟». جمله‌ی سوالی Are you dying 2 know به طرز واضحی به تمایل گیمرها به کسب اطلاعات بیشتر راجع به بازی Dying Light 2 اشاره دارد. تازه کامل‌تر شدن این ویدیو با گذر زمان هم آن را شبیه یک شمارش معکوس برای پخش تریلر جدید یا انتشار خبری مهمی راجع به بازی Dying Light 2 کرد.

بازی Dying Light 2 در تاریخی نامعلوم برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده