// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۴

انتشار تیزر تریلر جدید بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes

درحالی‌که هنوز تا پخش تریلر اصلی زمان باقی مانده است، بندای نامکو و استودیو سوپرمسیو گیمز اولین تیزر سومین قسمت سری بازی ترسناک آنتولوژی The Dark Pictures را پخش کردند.

بعد از بازی The Dark Pictures Anthology: Man of Medan، محصول سال ۲۰۱۹ و بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope، محصول سال ۲۰۲۰ حالا به‌زودی نوبت بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes می‌رسد که برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. این بازی ترسناک جدید برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. بندای نامکو راس ساعت ۲۰:۳۰ روز ۶ خرداد (۲۷ مِی) تریلر گیم‌پلی بازی House of Ashes را پخش می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

به نظر می‌رسد که سومین قسمت آنتولوژی دارک پیکچرز حس‌وحالی متفاوت با دو قسمت قبلی دارد. بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes در عراق و سال ۲۰۰۳ میلادی جلو می‌رود؛ وقتی یک مامور CIA به یک گروه نظامی کاربلد می‌پیوندد تا با هم به سمت تشکیلات سلاح‌های شیمیایی در زیر زمین یورش ببرند. آن‌ها مورد حمله‌ی یک گروه از نیروهای محلی قرار می‌گیرند. سپس یک زلزله رخ می‌دهد و سربازهای هر دو طرف به درون زمین فرو می‌روند؛ تا خود را در خرابه‌های یک معبد سومری و زیر زمین پیدا کنند.

در تاریکی زیر زمین بیابان، آن‌ها گرفتار رخدادهایی شیطانی می‌شوند؛ یک نیروی وحشی و توقف‌ناپذیر. شاید موجوداتی باستانی که متعلق به زمین نیستند، شکارهای تازه‌ای پیدا کرده باشند. بندای نامکو علاوه‌بر این توصیفات می‌گوید که در بازی House of Ashes به حقایقی خوفناک پی می‌بریم و با تصمیماتی سخت مواجه می‌شویم. همچنین به نظر می‌رسد که گیمر می‌تواند با تصمیمات خود روی اتحاد دو گروه با یکدیگر یا ایستادن کامل آن‌ها دربرابر هم تاثیر داشته باشد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده