// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۳

اعلام زمان برگزاری سامر گیم فست ؛ حضور سونی و اکتیویژن در مراسم

سامر گیم فست جف کیلی طی حدودا سه هفته در ماه ژوئن سال جاری برگزار می‌شود و در مراسم افتتاحیه‌ی خود تریلرهای پرشماری را جا داده است. پلی استیشن در سامر گیم فست شرکت می‌کند.

اکثر شرکت‌های قرارگرفته در فهرست سامر گیم فست 2021 حداقل یک نمایش در مراسم افتتاحیه دارند

ایکس باکس، آمازون، شرکت Annapurna Interactive، شرکت 2K، اکتیویژن، بندای نامکو، بلیزارد، کپکام، دیوالور دیجیتال، اپیک گیمز، سگا، اسکوئر انیکس، یوبیسافت، برادران وارنر، الکترونیک آرتز و چند تیم دیگر با سامر گیم فست 2021 جف کیلی همکاری می‌کنند. حتی پلی استیشن سونی که قرار نیست در E3 2021 حضور داشته باشد، در سامر گیم فست حضور دارد. جف کیلی که رویداد شب افتتاحیه گیمزکام و مراسم گیم اواردز هم به‌صورت کامل توسط او ساخته می‌شوند، دیگر به همکاری با اتحادیه‌ی سرگرمی‌های نرم‌افزاری ادامه نمی‌دهد تا در E3 نقش نداشته باشد.

او امسال برای دومین بار به برگزاری سامر گیم فست می‌پردازد. سامر گیم فست 2021 با مراسم افتتاحیه در راس ساعت ۲۲:۳۰ روز پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد (۱۰ ژوئن)‌ آغاز شد؛ یک مراسم زنده و حدودا دو ساعتی که در آن شاهد بیشتر از ۱۲ رونمایی خواهیم بود. کیلی می‌گوید که رویداد امسال فشرده‌تر و یک‌پارچه‌تر از سامر گیم فست 2020 است و در تاریخ ۹ تیر (۳۰ ژوئن) به اتمام می‌رسد.

لبخند جف کیلی موقع نگه داشتن میکروفن و اجرا در برابر حضار گیم اواردز

کیلی امیدوار است که سامر گیم فست 2021 خاطرات خوبی را برای گیمرها رقم بزند و با اخبار بازی هیجان‌انگیز و نمایش‌های جذاب آن‌ها را راضی کند. او در طراحی سامر گیم فست 2021 به نظرات طرفدارها راجع به سامر گیم فست 2020 توجه کرد و می‌گوید که مراسم افتتاحیه به‌تنهایی شامل ۲۰ تا ۳۰ بازی ویدیویی می‌شود. همچنین اکثر شرکت‌هایی که در فهرست رسمی سامر گیم فست 2021 دیدیم، حداقل یک نمایش در رویداد افتتاحیه خواهند داشت. بعضی از آن‌ها هم در بازه‌ی زمانی مشخص‌شده یک رویداد مخصوص به خود را تحویل گیمرها خواهند داد.

جف کیلی می‌گوید: «انتظارات خود را مدیریت کنید. چون برخی از بازی‌ها تأخیر خورده‌اند. اما در ماه ژوئن با چند رونمایی بزرگ و نمایش‌های چند بازی بسیار مورد انتظار روبه‌رو خواهید شد». رویداد امسال شامل مواردی همچون یک اجرای موسیقی زنده توسط گروه راک Weezer نیز خواهد بود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده