// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۷

احتمال عدم حضور بازی الدن رینگ در E3 2021

اکنون حدودا دو سال از زمان معرفی بازی Elden Ring فرام سافتور می‌گذرد. جف گراب از رسانه گیمزبیت به‌تازگی ادعا کرده است که الدن رینگ در E3 2021 حضور ندارد.

جف گراب به‌تازگی در اکانت‌های خود داخل توییچ و یوتیوب گفت که تایید می‌کند بازی Elden Ring در مراسم ایکس باکس در فستیوال E3 2021 نمایش داده نمی‌شود. او حتی پا را از این حد هم فراتر می‌گذارد و می‌گوید که احتمالا الدن رینگ به‌صورت کلی در E3 2021 حضور ندارد. درحالی‌که خیلی‌ها فکر می‌کردند بالاخره در E3 2021 قرار است اخبار تازه‌ای راجع به بازی الدن رینگ بشنوند. گراب علت اصلی رخ دادن این اتفاق را وضعیت سخت استودیوهای بازی‌سازی ژاپن در دوران دورکاری به خاطر شیوع ویروس کرونا/کووید 19 می‌داند.

گراب صحبت‌های خود را با پرداختن به بازی جدید هیدئو کوجیما ادامه می‌دهد. او می‌گوید که همچنان وکلا در حال نهایی کردن قرارداد ایکس باکس با کوجیما پروداکشنز برای این بازی انحصاری جدید معرفی‌نشده هستند. همچنین باتوجه‌به زمان لازم برای بسته شدن کامل قرارداد و رابطه‌ی بسیار خوب کوجیما با جف کیلی، طرفدارها باید انتظار معرفی بازی در گیم اواردز 2021 را داشته باشند. پس این بازی هم به نظر او در E3 2021 حضور ندارد.

او همچنین ادعا می‌کند که بازی Everwild از استودیو Rare و بازی Senua's Saga: Hellblade II از استودیو نینجا تئوری هم در E3 2021 حضور ندارند. وی باور دارد که هل‌بلید 2 آماده‌ی نمایش گیم‌پلی نیست و مایکروسافت هم باتوجه‌به انتقادهای واردشده به کنفرانس آنلاین سال گذشته نمی‌خواهد مراسم جدید خود را پر از تریلرهای CGIمحور کند.

درنهایت مثل همیشه باید به یاد داشت که بین خبر رسمی و شایعات یا گزارش‌ها تفاوت اساسی وجود دارد. هیچ‌کدام از اطلاعات مورد اشاره به‌صورت رسمی تایید نشده‌اند و فقط بیرون‌آمده از گفته‌های یک ژورنالیست به اسم جف گراب هستند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده