// چهار شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۵

رویداد جدید Overwatch به مناسبت پنج سالگی عرضه بازی

بلیزارد به مناسبت سالگرد پنج سالگی بازی اورواچ، محتویات جدیدی را در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد.

پنج سال از زمان عرضه بازی شوتر آنلاین Overwatch، اثری که به سرعت توانست به‌واسطه مکانیزم و گیم‌پلی جذاب خود محبوبیت بالایی را بین گیمرها پیدا کند، می‌گذرد. Blizzard Entertainment از تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه تا ۱۸ خرداد ماه رویدادی را به مناسبت پنجمین سالگرد این بازی شوتر آنلاین مولتی پلیر خود برگزار خواهد کرد.

این بازی با بازگرداندن حالت‌های مختلف Brawl از رویدادهای فصلی قبلی برای رویداد Anniversary امسال، پنجمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد. هر روز در طی این رویداد یک رویداد فصلی از جمله بازی‌های تابستانی‌، Halloween Terror، سرزمین عجایب زمستانی‌، Lunar New Year و Archives Missions برگزار می‌شود. این رویداد همچنین پنج اسکین افسانه‌ای جدید برای Baptiste ،‌Doomfist ،‌Junkrat ،‌Moira و Sombra به بازی اضافه می‌کند که بازیکنان می‌توانند از طریق لوت باکس‌ها آن‌ها را دریافت کنند. بازیکنانی که در طی این رویداد وارد بازی می‌شوند، یک لوت باکس Legendary دریافت خواهند کرد.

بازیکنان همچنین می‌توانند با بازی کردن در طول هر یک هفته از سه هفته‌ی برگزاری این رویداد یک icon، اسپری و اسکین جدید برای آنا‌، اکو و Wrecking Ball بدست آورند. به دست آوردن هر سه آیتم ذکر شده در طول هر هفته مستلزم شرکت کردن در حداکثر ۲۷ بازی از حالت‌های Quick Play ،Competitive Play یا Arcade است. همچنین برنده شدن در یک مسابقه برابر با دو بازی حساب می‌شود.

بازی Overwatch هم اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس است. همچنین بلیزارد اینترتینمنت به‌تازگی اعلام کرده که به زودی شاهد نمایش جدیدی از بازی Overwatch 2 خواهیم بود. در ادامه شما می‌توانید ویدیویی که به مناسبت سالگرد پنج سالگی بازی اورواچ منتشر شده است را تماشا کنید.

اسکین جدید برای سالگرد پنج سالگی اورواچ

تماشا در یوتیوب


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده