// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۱

عرضه احتمالی بازی Hades برای پلی استیشن

برساس اطلاعات منتشرشده توسط سیستم رده‌بندی سنی بازی‌های در کره‌جنوبی به نظر می‌رسد که بازی مستقل و بسیار ستایش‌شده استودیو سوپرجاینت گیمز به‌زودی به کنسول‌های پلی استیشن سونی می‌آید.

بازی Hades که از زومجی نمره ۱۰ از ۱۰ را گرفت و جوایز ویدیوگیمی فراوانی برد، در کره‌جنوبی برای پلی استیشن 4 رده‌بندی سنی شد. درحالی‌که این بازی مستقل تا به امروز فقط برای کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ عرضه شده است. ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که می‌بینیم ظاهرا ناشر نسخه‌ی پلی استیشن بازی Hades، شرکت تیک-تو اینتراکتیو خواهد بود.

حالا باید صبر کرد و دید که اگر این بازی روگ-لایک پرشده از دانجن‌های مختلف واقعا برای پلی استیشن 4 عرضه شود، آیا یک نسخه‌ی مخصوص کنسول پلی استیشن 5 سونی هم دارد یا PS5 فقط همان نسخه‌ی PS4 را با بکوارد کامپتیبیلیتی خود اجرا خواهد کرد.

اکنون بیشتر از ۶ ماه از زمان عرضه نسخه‌ی نهایی بازی Hades روی کامپیوترهای شخصی می‌گذرد و اکنون باتوجه‌به سایت رسمی سیستم رده‌بندی سنی کشور کره‌جنوبی به نظر می‌رسد که به‌زودی بالاخره سوپرجاینت گیمز پلتفرم‌های این بازی مستقل را گسترش می‌دهد. بازی Hades پیش از آن که به‌صورت کامل عرضه شود، ماه‌ها به شکل ارلی اکسس در اختیار طرفدارها قرار گرفت. استودیو سوپرجاینت گیمز هم به خاطر جنس بازی‌سازی خود طی این زمان طولانی به‌شدت تحسین رسانه‌ها را دریافت کرد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده