نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۲

اعلام حجم بازی Ratchet and Clank Rift Apart

حجم بازی مورد انتظار Ratchet and Clank Rift Apart حدود ۴۰ گیگابایت خواهد بود.

حجم بازی Ratchet and Clank Rift Apart به‌صورت رسمی مشخص شد. براساس اطلاعات ارایه شده حجم این بازی مورد انتظار ۳۹.۳ گیگابایت خواهد بود. نکته قابل تحسین و مهم این است که باتوجه به بهبودهای زیاد این بازی و گرافیک چشم‌نواز آن، اما حجم این بازی با Ratchet and Clank تقریبا برابر است.

احتمالا تکنولوژی فشره‌سازی استفاده شده در کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 باعث شده استودیوی اینسامنیاک گیمز، سازنده بازی بتواند باوجود طراحی محیط‌های شلوغ و پرجزییات، اما حجم بازی Ratchet and Clank Rift Apart را تقریبا ثابت نگه‌دارد.

حال باید منتظر ماند و دید اثری که به اعتقاد بسیاری اولین بازی مهم نسل نهم برای کنسول پلی استیشن 5 به حساب می‌آید، می‌تواند نظرات منتقدین و کاربران را به خود جلب کرده و درواقع شروع پرقدرتی برای سونی به حساب آید یا خیر؟

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بازی Ratchet and Clank Rift Apart قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 سونی عرضه شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که بی‌صبرانه منتظر تجربه یک ماجراجویی جذاب در دنیای بازی Ratchet and Clank Rift Apart هستند، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در خصوص ساخته جدید اینسامنیاک گیمز را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingroute
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده