// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۱۵

۱۶ دقیقه از گیم پلی ریوت و رچت در بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در جدیدترین قسمت برنامه State of Play به پخش تریلر گیم‌پلی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart پرداخت که ۴۲ روز دیگر برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

اینسامنیاک گیمز در این بازی جدید استفاده‌های جالبی از قابلیت‌های دسته دوال‌سنس پلی استیشن 5 کرده است

طی ماه‌های اخیر سونی گاهی سونی به سراغ پخش یک قسمت از برنامه State of Play می‌رود که کم‌وبیش به‌صورت کامل روی یک بازی AAA انحصاری به‌خصوص تمرکز دارد؛ تا نمایشی مفصل از محصولی مورد انتظار را ارائه دهد که فاصله‌ی زیادی هم تا عرضه‌ی آن باقی نمانده است. استیت آو پلی ماه آوریل سال ۲۰۲۱ میلادی سونی در اصل به بازی Ratchet & Clank: Rift Apart اختصاص داشت. البته خبر عرضه‌ی بازی Among Us برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 و تریلر جدید بازی Subnautica: Below Zero نیز در همین رویداد قرار گرفتند.

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart، جدیدترین اثر استودیو اینسامنیاک گیمز یک بازی انحصاری کنسول پلی استیشن 5 سونی است و در تاریخ ۱۱ ژوئن/جون (۲۱ خرداد) عرضه می‌شود. همچنین درکنار رچت و کلنک که همواره پروتاگونیست‌های اصلی این مجموعه بازی هستند، در بازی جدید دختری به اسم ریوت (Rivet) هم به آن‌ها می‌پیوندد؛ یک لامبکس (نوعی گربه‌ی انسان‌نمای دوپا) از یک جهان موازی که البته مثل رچت و کلنک به‌شدت از دست دکتر نفاریوس عصبانی است.

دانلود ویدیو از آپارات

حفظ شدن کیفیت بصری بازی موقع جابه‌جایی بین گیم‌پلی و کات‌سین‌ها درکنار رفتن ناگهانی به دنیاهای متفاوت به کمک سرعت بسیار زیاد SSD پلی استیشن 5 از جمله مواردی هستند که در طولانی‌ترین تریلر بازی Ratchet & Clank: Rift Apart به چشم می‌آیند. استودیو بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز که همین چند ماه قبل بازی مرد عنکبوتی مایلز مورالز را به بازار فرستاد، دقیقا ۶ هفته‌ی دیگر بازی Ratchet & Clank: Rift Apart را تحویل بازیکن‌ها خواهد داد.

سازندگان می‌گویند که از لرزش‌های بسیار دقیق و خاص دسته‌ی دوال‌سنس درکنار قابلیت جالب تریگرهای تطبیقی آن استفاده کرده‌اند و از موتور تمپست پلی استیشن 5 هم برای ایجاد صدای سه‌بعدی پرجزئیات بهره بردند. سلاح‌های مختلف، محیط‌های متفاوت و روش‌های گوناگون برای پیشرفت کردن همگی موارد تشکیل‌دهنده‌ی گیم‌پلی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart هستند.


منبع YouTube/PS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده