// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۳

بازی Ghostrunner 2 معرفی شد

استودیو وان مور لول و شرکت ۵۰۵ گیمز در جریان یک نشست خبری نسخه دوم بازی Ghostrunner را معرفی کردند.

Ghostrunner را می‌توان یکی از بازی‌های سرگرم کننده و متفاوت دانست که با وجود مشکلات داستانی و تاحدی گیم‌پلی، توانست تجربه‌ی قابل قبولی را ارائه دهد. شاید کمتر شخصی فکر می‌کرد که شاهد نسخه دوم آن باشیم، اما به‌تازگی استودیو وان مور لول (One More Level) و شرکت ۵۰۵ گیمز (505 Games)، به‌ترتیب سازنده و ناشر گوست‌رانر، بازی Ghostrunner 2 را معرفی کردند.

در جریان یک نشست خبری، شرکت دیجیتال برادرز، شرکت مادر ۵۰۵ گیمز، اعلام کرده که سرمایه‌گذاری پنج میلیون یورویی خود را برای توسعه نسخه دوم دوبرابر کرده است. همچنین در ادامه اعلام شده که آی‌پی گوست رانر پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند در طولانی مدت می‌تواند یک نمونه کار تولید برای شرکت ۵۰۵ گیمز باشد. 

رافائل گالانته، یکی از مدیرعامل‌های دیجیتال برادرز به‌همراه رامی، برادر خود، در این نشست خبری اعلام کرده است «ما به شکل ویژه‌ای برای عرضه بازی Ghostrunner 2 در آینده هیجان‌زده هستیم. باکمک استودیو وان مور لول، ما یک بازی هیجان‌انگیز و درگیرکننده را توسعه داده بودیم. این همکاری حضور شرکت ۵۰۵ گیمز در بازار بازی ویدیویی لهستان عمیق‌تر می‌کند. واقعیتی که حال آن [اشاره به بازار لهستان] را درکنار اولین‌ها در اروپا برای توسعه بازی‌های ویدیویی و خلق پروژه‌های جدید قرار می‌دهد. ما نگاه دقیق‌تری به بازار لهستان خواهیم انداخت تا به‌صورت ثابت و مداوم نمونه کارهای تولید خود را به‌واسطه‌ی بازی‌های ویدیوی بهبود بخشیده و آن را گسترش دهیم؛ بازی‌هایی که سرگرم کننده بوده و برای جامعه کاربری رضایت بخش خواهد بود.»

بازی Ghostrunner در مهر ماه سال گذشته روانه بازار شد و توانست نمره ۷ را از زومجی دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است: 

Ghostrunner را می‌توان یک تجربه نو و جدید دانست که درون مایه‌ها آن برگرفته از المان‌های بازی‌های نام آشنا و معروفی نظیر Katana Zero و Mirror's Edge است. گیم‌پلی و سیستم مبارزات بازی و ترکیب آن با موسیقی جذاب، سبب شده تا نبردها به بهترین شکل ممکن مخاطب را سرگرم کند. البته اشاره کنم که تو بعضی قسمت‌ها، پلتفرمینگ و نحوه طراحی سکو بازی‌ها به‌گونه‌ای است که تاحدی از لذت نبردها می‌کاهد و شما را با مشکلات مختلفی روبه‌رو می‌کند. همچنین داستان گوست رانر با اینکه پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن به یک داستان درگیر کننده سایبرپانکی را داشت، اما در بهترین حالت یک داستان معمولی است و عدم وجود شخصیت پردازی مناسب درکنار روایت داستانی غیرقابل قبول باعث شده تا بازیکن ارتباط آن‌چنانی با آن برقرار نکند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده