// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۵

داشبورد ایکس باکس قدیمی به عنوان یک تم روی کنسول های جدید

اگر قصد خاطره‌بازی با نسل ۶ کنسول‌های بازی‌های ویدیویی را دارید، اکنون می‌توانید ظاهر داشبورد ایکس باکس سری ایکس/اس خود را مثل داشبورد اولین ایکس باکس، محصول سال ۲۰۰۱ میلادی کنید.

با عرضه‌ی آپدیت ماه مِی/مه سال ۲۰۲۱ میلادی ایکس باکس سری اس/ایکس، مایکروسافت یک پس‌زمینه پویا برای داشبورد این کنسول‌های جدید را در دسترس بازیکن‌ها قرار داد. اگر این بک‌گراند داینامیک با نام The Original انتخاب کنید؛ تا بتوانید دوباره آن گوی سبز درخشان و انیمیشن‌های داشبورد ایکس باکس اورجینال را ببینید. البته مطابق گفته‌ی تام وارن از رسانه‌ی ورج به نظر می‌رسد که فعال کردن این Theme/بک‌گراند پویا باعث نمی‌شود که داشبورد ایکس باکس سری ایکس/اس همان صدای سابق را داشته باشد و فقط از لحاظ تصویری شما را به یاد نخستین کنسول ایکس باکس می‌اندازد.

آپدیت ماه مِی/مه سال ۲۰۲۱ ایکس باکس سری اس/ایکس مواردی همچون ارائه‌ی گزینه‌های بیشتر برای خروجی صدا و قابلیت کنترل شدن بیشتر کنسول توسط خانواده‌های دارای فرزند را نیز در خود جا داده است. همچنین قابلیت Quick Resume نیز با این آپدیت باید سریع‌تر از قبل کار کند.

دانلود ویدیو از آپارات

اولین کنسول ایکس باکس با موارد مختلف همچون کنترلر عجیب Duke و آن صفحه‌ی بوت خاص که در لحظه توسط ایکس باکس سال ۲۰۲۱ خروجی گرفته می‌شد، برای بعضی از گیمرها واقعا نوستالژیک است. در نتیجه قطعا بازیکن‌هایی پیدا می‌شوند که از فعال کردن بک‌گراند پویا The Original روی ایکس باکس سری اس/ایکس خود لذت ببرند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده