نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۸

هیجان مدیر مایکروسافت برای بازی جدید و معرفی نشده ایکس باکس

بن دکر، مدیر سرویس‌های گیمینگ ایکس باکس می‌گوید آی‌پی جدید گیم پس «مغز شما را منفجر خواهد کرد!»؛ این بازی ناشناخته در یکی از استودیوهای پرشمار ایکس باکس در دست ساخت است.

بن دکر (Ben Decker)، مدیر بخش بازاریابی سرویس‌های گیمینگ ایکس باکس در مصاحبه اخیر خود با وبسایت گیمزرادار اعلام کرده که آی‌پی جدید و معرفی نشده‌ای که توسط یکی از استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت توسعه داده می‌شود، طرفداران را به‌شدت تحت تأثیر قرار خواهد داد. وی در بخشی از صحبت‌های خود اظهار داشته که ۵۵ درصد افرادی که در نظرسنجی‌های مایکروسافت شرکت کردند، دلیل اصلی خود برای عضویت در سرویس‌های اشتراکی ایکس باکس را دسترسی به بازی‌های جدید از روز نخست عرضه اعلام کردند. به همین دلیل مایکروسافت تصمیم گرفته تا سرمایه‌گذاری خود را روی همین بحث متمرکز کند.

«ما ۲۳ استودیوی بازی‌سازی مختلف را در مجموعه‌ی ایکس باکس و بتسدا در اختیار داریم که هم‌اکنون روی بازی‌هایی مانند Halo ،Forza ،Fallout و آی‌پی جدیدی که تاکنون هیچ صحبتی از آن مطرح نشده کار می‌کنند. بازی‌ فوق‌العاده‌ای که مغز شما را منفجر خواهد کرد! (به‌شدت شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد). ما همه‌ی این موارد را از روز اول برای کاربران Game Pass ارائه خواهیم کرد.»

درحالی که زمان کمی تا برگزاری رویداد دیجیتالی E3 2021 باقی مانده، احتمال دارد قبل از تابستانِ امسال، نخستین اطلاعات از این IP جدید به‌دست ما برسد. استودیوهای بازی‌سازی فرست پارتی ایکس باکس، علاوه‌بر مجموعه‌ی بتسدا حالا شامل توسعه‌دهندگان خوش فکر و مستعدی مانند Double Fine ،Rare، نینجا تئوری، Mojang و موارد دیگر است که از پتانسیل بالایی برای ساخت آثاری خلاقانه و تأثیرگذار دارند.

لوگوی ایکس باکس گیم پس

به‌نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاری مایکروسافت روی سرویس اشتراکی Xbox Games Pass نیز حرکت هوشمندانه و موفقیت آمیزی بوده است. مایکروسافت به خوبی می‌داند که وقتی صحبت از سرویس‌های اشتراکی به میان می‌آید، محتوای باکیفیت حرف اول را می‌زند. بن دکر در ادامه‌ی اظهارات خود درباره برنامه‌های تحقیقاتی مایکروسافت می‌گوید:

«از میان پیشنهاد‌ها و بازخوردهایی که در نظرسنجی‌های مختلف دریافت می‌کنیم، سه مورد از اهمیت بیشتری نسبت برخوردار هستند؛ اولین مورد، پاسخی است که به درخواست کاربران از محتوای ایکس باکس گیم پس می‌شنویم. مثل همیشه مهم‌ترین و اساسی‌ترین خواسته‌ی کاربران، بازی، بازی و بازی است! اگر به نتایج تحقیقات مایکروسافت توجه کنید، خواهید دید که تقریباً ۶۰ درصد کاربران، یکی از دلایل اصلی عضویت خود در سرویس گیم پس را تنوع محتوای آن بیان می‌کنند.»

لذا باید که برنامه‌های مایکروسافت برای توجه بیشتر به محتوای اختصاصی گیم پس به چه ترتیب بوده و تا چه حد می‌تواند در جلب رضایت کاربران موفق باشد. در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده