// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۳

جزئیات بسیار زیاد جهان بازی Ratchet & Clank: Rift Apart در نمایش جدید

رسانه‌های ویدیوگیمی مختلف به انتشار پیش‌نمایش‌های رسمی خود از بازی Ratchet & Clank: Rift Apart استودیو اینسامنیاک گیمز پرداختند؛ تا گیمرها فرصت تماشای نمایش مفصل جدید بازی را داشته باشند.

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی یک ویدیو مفصل و جدید از بازی رچت اند کلنک ریفت اپارت را برای رسانه‌ها پخش کرد و اطلاعات زیادی راجع به این محصول استودیو اینسامنیاک گیمز را در اختیار آن‌ها داد. نتیجه هم موردی نبود غیر از انتشار چندین و چند پیش‌نمایش پرشده از جملات مثبت و ویدیوهایی از گیم‌پلی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart که اعضای هرکدام از این رسانه‌ها روی آن‌ها به صحبت راجع به دستپخت جدید اینسامنیاک گیمز پرداختند. در این بین کانال یوتیوب پلی استیشن اکسس مفصل‌ترین ویدیو را پخش کرد تا گیمرها بتوانند جلوه‌های متفاوت جهان رنگارنگ رچت و کلنک: ریفت اپارت را مشاهده کنند.

افراد مختلف روی میزان تعلق داشتن رچت اند کلنک: ریفت اپارت به نسل ۹ کنسول‌های بازی‌های ویدیویی تاکید داشته‌اند و گرافیک فنی و گرافیک هنری بازی را لایق ستایش می‌دانند. همچنین گفته می‌شود که بازی در معرفی بهتر شخصیت‌ها و ارائه‌ی گیم‌پلی آشنا و دوست‌داشتنی مجموعه بازی رچت و کلنک موفق ظاهر شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 سونی عرضه می‌شود. پس اکنون تنها ۳۰ روز تا رسیدن آن به‌دست بسیاری از گیمرها زمان باقی مانده است.


منبع PS Access
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده