// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۳

زمان برگزاری کنفرانس جدید الکترونیک آرتز مشخص شد

شرکت EA در مراسم E3 2021 شرکت نمی‌کند. اما حالا می‌دانیم که دقیقا در چه روزی سراغ برگزاری رویداد EA Play Live به هدف پخش تریلرهای جدید از بازی‌های بعدی خود خواهد رفت.

مراسم EA Play Live سال ۲۰۲۱ میلادی شرکت الکترونیک آرتز در تاریخ ۲۲ ژوئیه (۳۱ تیر) برگزار می‌شود؛ چند هفته بعد از به پایان رسیدن نمایشگاه E3 که امسال یک رویداد کاملا آنلاین است. همچنین انتظار می‌رود که مراسم EA Play Live سال ۲۰۲۱ هم برخلاف سال‌های گذشته فقط به یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین محدود شود.

الکترونیک آرتز با این تاریخ عملا فاصله‌ای مشخص از مراسم E3 گرفته است. درحالی‌که طی چند سال اخیر در عین عدم شرکت مستقیم در نمایشگاه E3 سعی می‌کرد که رویداد خود را در حوالی زمان برگزاری آن قرار بدهد. بازی Dragon Age 4 و بازی Skate 4 درکنار مواردی قابل پیش‌بینی همچون فیفا جدید و بازی Madden NFL 22 از جمله آثار الکترونیک آرتز هستند که شانس حضور در این رویداد را دارند. البته شاید شرکت EA در مراسم EA Play Live سال ۲۰۲۱ سراغ معرفی بازی‌های جدید نیز برود.

فراموش نکنید که امسال الکترونیک آرتز سه شرکت کدمسترز، Glu Mobile و Metalhead Software را خریداری کرد. پس ممکن است ساخته‌های آن‌ها همچون یک یا چند بازی ریسینگ جدید را نیز نمایش بدهد. در همین حین بازی Battlefield 6 هم در تاریخ نامشخصی از ماه ژوئن (خرداد-تیر) رونمایی می‌شود؛ چند هفته قبل از برگزاری مراسم EA Play Live سال ۲۰۲۱.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده