نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۰

زمان اضافه شدن اسکین رمبو به بازی Call of Duty: Warzone مشخص شد

حساب توییتر Call of Duty: Warzone اولین تصویر از اسکین کاراکتر رمبو را به همراه زمان انتشار آن با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

پیش از این تیزرهایی با اشاره به اضافه شدن شخصیت‌هایی مثل رمبو و جان مک‌کلین از سری فیلم‌های جان سخت به بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone منتشر شده بود، اما حالا اکتیویژن و ریون سافتور اولین تصویر رسمی از ظاهر اسکین رمبو را به همراه تاریخ دسترسی بازیکنان به آن منتشر کرده‌اند. در ویدیوی کوتاهی که ازطریق حساب رسمی کالاف دیوتی در توییتر منتشر شده، شاهد نمایش بازیکنی با اسکین ربمو هستیم که آماده شلیک با یک تیر آتشین به سمت بازیکن دیگر است. در ادامه تصویری با متن «Become War» نمایش داده شده و تاریخ ۲۰ می (۳۰ اردیبهشت) به‌عنوان زمان دسترسی کاربران اعلام می‌شود.

در ادامه می‌توانید به این تیزر کوتاه نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

جای تعجب نیست که اکتیویژن تصمیم گرفته تا یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های اکشن دهه هشتاد میلادی را همزمان به آغاز فصل سوم بازی Warzone به دنیای این بازی بیاورد. نقشه‌ی Verdansk طی هفته‌های گذشته به سال ۱۹۸۴ در دوران جنگ سرد برگشته تا بیشتر با اتفاقات خط داستانی Call of Duty: Black Ops Cold War هماهنگی داشته باشد. کلد وار جدیدترین نسخه از سری اصلی کالاف دیوتی است که سال گذشته توسط اکتیویژن منتشر شد.

اکتیویژن هنوز تصمیم به رونمایی رسمی از اسکین جان مک‌کلین در این بازی نگرفته است. شخصیتی که تیزر مربوط او با فاصله کمی از تیزر رمبو منتشر شده تا زمینه را برای برنامه‌های پیش روی ریون سافتور برای نقش ماندگار بروس ویلیس آماده کند.

Warzone پیش از این هم سابقه کراس‌اور با شخصیت‌های مشهور سینمایی را داشته است؛ این اسکین‌ها معمولاً جزء آیتم‌های پولی و قابل خرید هستند، درست مثل چهره‌های ترسناکی از فیلم‌های The Texas Chainsaw Massacre و SAW که در رویداد  Haunting of Verdansk معرفی شده بودند.

باتوجه‌به افزایش کراس‌اورهای دنیای ویدیوگیم با سینما اصلا نباید از تلاش اکتیویژن برای گسترش محبوبیت بازی بتل رویال وارزون با آوردن شخصیت‌هایی همچون رمبو تعجب کرد. بالاخره فورتنایت طی ماه‌های گذشته شخصیت‌های مجموعه فیلم بیگانه، سری فیلم Predator و ترمیناتور را به‌عنوان مهمان داشته است.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده