نویسنده: شعیب شاهدی
// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۷

ويژگی کراس پلی DIRT 5 در آپدیت جدید این بازی

شرکت Codemasters امروز آپدیت جدیدی را به‌نام Red Bull Revolution برای بازی مسابقه‌ای DIRT 5 منتشر می‌کند که حالت بین پلتفرمی را به بخش چندنفره آن اضافه می‌کند.

بسیاری از طرفداران صنعت بازی‌سازی روی یک موضوع اتفاق نظر دارند، بازی‌هایی که روی چند پلتفرم عرضه می‌شوند باید به‌صورت استاندارد و حتی در زمان انتشار قابلیت کراس پلی داشته باشند. شرکت Codemasters که سازنده بازی DIRT 5 است در جدیدترین آپدیت این بازی در این راستا قدمی برداشته است و حالت بین پلتفرمی را به بخش چندنفره DIRT 5 اضافه می‌کند.

هرچند بزرگ‌ترین ویژگی این آپدیت، حالت بین پلتفرمی است ولی اسم آن Red Bull Revolution انتخاب شده است. دلیل این موضوع اضافه شدن آیتم‌های زیادی به این بازی است که شامل آیتم‌ها و طرح‌های تزئیناتی Red Bull برای ماشین‌ها و یک گذرگاه برای حالت Playground می‌شود. همچنین ویژگی‌های آب‌وهوایی جدیدی به بازی اضافه می‌شوند که به بازیکنان اجازه می‌دهد در زمین‌های مسابقه خیس و لغزنده رانندگی کنند یا در آب‌وهوای طوفانی مسابقه دهند.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که به DIRT 5 اضافه می‌شود حالت Ghost Laps در بخش Time Trial است. این ویژگی در خیلی از بازی‌های مسابقه‌ای وجود دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در حین مسابقه تصویری محو از یک مسابقه دیگر را ببینند. این تصویر می‌تواند بهترین رکورد جهانی، نزدیک‌ترین عملکرد جهانی به بهترین رکورد خود بازیکن، نزدیک‌ترین عملکرد به رکورد بازیکن بین فهرست دوستان یا بهترین عملکرد خود بازیکن باشد.

آپدیت جدید بازی DIRT 5 قرار است  امروز (تاریخ ۱۱ می-۲۱ خرداد) منتشر شود.

نظر شما درباره‌ی قابلیت کراس پلی برای این بازی چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده