نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۷

دماسنج: از پلی استیشن ۵ جدید تا رامبو در Call of Duty

در نوزدهمین دماسنج، از احتمال عرضه نسخه بازطراحی پلی‌استیشن ۵ می‌گوییم، سری به رامبو در بازی وارزون می‌زنیم و باز هم با شایعات ریمیک The Last of Us شوخی می‌کنیم.

هنوز سونی موفق نشده که تقاضای بازار را با کنسول پلی‌استیشن 5 تامین کند با این حال از همین حالا شایعاتی بگوش می‌رسد از احتمال نسخه بازطراحی شده پلی‌استیشن 5. البته بد نیست بدانیم که اگر این شایعه صحت داشته باشد، به احتمال بسیار زیاد تغییر ظاهری جدیدی در پلی‌استیشن ۵ نخواهیم دید و فقط قطعات داخلی آن تغییر پیدا خواهند کرد. اما تمام این مسائل باعث نمی‌شود که در دماسنج این هفته، به آن نپردازیم.

یکی از اتفاقات بسیار جالب هفته گذشته، پخش شدن شایعه‌ای در اینترنت بود که از یک توییت اکتیویژن شروع شد. شایعه‌ای که احتمالا اشاره به اضافه شدن رامبو به بازی وارزون دارد. اتفاقی که با توجه به اضافه شدن شخصیت‌های معروف به بازی‌های مهم در سال‌های اخیر، اصلا و ابدا دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. این هفته به این خبر نیز سری زده‌ایم.

در ادامه دماسنج نوزدهم، از شایعات ضد و نقیض در رابطه با تاریخ عرضه بازی استارفیلد گفته‌ایم، سری زده‌ایم به Army of the Dead، یکی از مهم‌ترین (!) فیلم‌هایی که قرار است به زودی اکران شود و باز هم مانند همیشه به شدت به شایعات ریمیک بازی The Last of Us پرداخته‌ایم. 

پس برای اینکه از اخبار عجیب هفته گذشته مطلع شوید و شاهد حرص خوردن من باشید، دماسنج نوزدهم را از دست ندهید:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده