// یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۳

ساخت کفش هایی با طرح ایکس باکس توسط آدیداس

طبق گزارشی جدید، به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت با همکاری آدیداس در حال تولید چند مدل کتانی‌ با تم ایکس باکس است.

طبق گزارش جدیدی از وب‌سایت Complex، ظاهرا مایکروسافت با همکاری آدیداس در حال تولید کتانی‌هایی با تم ایکس باکس است و این کفش‌ها قرار است در چهار سری در مقاطع زمانی مختلف در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شوند. در گزارش مذکور عنوان می‌شود در اسنادی که از آدیداس فاش شده، اشاره می‌شود آن‌ها در حال کار روی پروژه‌ی تولید انبوه کفش‌هایی هستند که از کنسول‌های ایکس باکس الهام گرفته‌اند. تصویر زیر نمونه‌ی اولیه این کفش‌ها است و همان‌طور که مشخص است، دارای رنگ‌های مشکی، سفید و سبز پررنگ است و لوگو ایکس باکس روی بخش کناری آن کار شده است.

نمونه اولیه کتانی آدیداس با تم ایکس باکس

اولین مدل از این کفش‌ها در ماه ژوئن (خرداد-تیر) عرضه می‌شود و قرار است برای تبلیغ مدل جدید کفش‌های آدیداس که Forum Tech Boost نام دارد، به کار رود. سپس دو مدل دیگر از کتانی‌های ایکس باکسی که در سبک Forum Mid آدیداس هستند و ساق‌های بلندتری دارند، در ماه اکتبر (مهر-آبان) به بازار می‌آیند. پس از آن یک مدل دیگر از این کفش‌ها دوباره در سبک Forum Tech Boost آدیداس در ماه نوامبر (آبان-آذر) برای خرید موجود می‌شود. در گزارش مذکور همچنین اشاره شده که کفش‌های بیشتری از آدیداس با تم ایکس باکس در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد. جعبه‌ی این کفش‌های هم طبق انتظارات سبزرنگ خواهد بود که رنگ غالب برند ایکس باکس است. بااین‌حال، هنوز نمی‌دانیم قرار است چه برچست قیمتی روی این کفش‌ها بخورد.

اخیرا نیز خبر آمد که پلی استیشن سری جدید کفش‌های خود را که با همکاری نایکی و پاول جورج، بازیکن تیم بسکتبال لس‌آنجلس کلیپرز تولید می‌شوند، تا چند روز دیگر و از تاریخ ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت) به بازار عرضه می‌کند. کفش‌های پلی استیشن ۱۲۰ دلار قیمت خواهند داشت و در آن‌ها از شکل‌و‌شمایل آشنای این برند مانند رنگ آبی و سفید و اشکال مثلث، ‌مربع، ‌ضربدر و ‌دایره استفاده شده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره این کفش‌ها چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده