// یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۱

Lost Judgment فعلا برای کامپیوتر عرضه نمی‌شود

به دنبال افشای سورس کد وبسایت Lost Judgment، سگا اعلام کرده که فعلا برنامه‌ای برای عرضه این بازی روی کامپیوتر وجود ندارد.

به‌دنبال معرفی بازی Lost Judgment، سورس کدهای وبسایت بازی خبر از عرضه دنباله Judgment برای کامپیوتر می‌داد. این در حالی است که جاجمنت همچنان برای کامپیوتر در دسترس قرار نگرفته است. 

سخنگوی سگا در جریان گفت‌وگوی خود با سایت پی سی گیمر، اعلام کرده که نتایج سورس کدها درواقع یک خطا بوده است و Lost Judgment برای کامپیوتر عرضه نمی‌شود. او دراین‌باره می‌گوید « این بازی برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان معرفی شد. ازاین‌رو سگا در زمان فعلی برنامه‌ای برای عرضه Lost Judgment روی پی سی ندارد.»

پیش‌تر این بازی در وبسایت سگا ژاپن برای ویندوز ۱۰ و استیم هم فهرست شده بود و به‌نظر می‌رسد تمامی این موارد یک اشتباه بوده است. بااین‌حال عدم عرضه لاست جاجمنت همزمان با کنسول‌ها بدین معنا نیست که سگا در آینده این بازی را روی کامپیوتر عرضه نکند. آن هم زمانی که این شرکت ژاپنی مجموعه Yakuza را در اختیار کاربران کامپیوتر قرار داده است.

در ادامه باید منتظر بمانیم و ببینیم که سگا چه برنامه‌ای را برای کاربران پی سی درنظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده