// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۲

دنباله بازی Judgment در شبکه پلی استیشن فاش شد

به‌تازگی در فروشگاه پلی استیشن ژاپن تصویری از دنباله بازی Judgment قرار گرفته که احتمال می‌رود به‌زودی شاهد معرفی آن باشیم.

در انتهای سال ۲۰۱۸ بود که بازی Judgment روانه بازار  شد و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدین و کاربران کسب کند؛ محصولی که یک اسپین آف از جهان Yakuza به حساب می‌آید. همچنین ماه گذشته هم نسخه ریمستر شده آن در دسترس کاربران نسل نهمی قرار گرفت.

این در حالی است که درگذشته سگا، ناشر Judgment، اعلام کرده بود که ۱۷ اردیبهشت ماه روز جاجمنت خواهد بود و راس ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر شاهد رویداد ویژه‌ای خواهیم بود. نکته جالب این است که به‌تازگی در فروشگاه پلی استیشن ژاپن، دنباله جاجمنت با نام Lost Judgment فاش شده است. همچنین مشخص شده که این بازی در تاریخ ۳۰ شهریور ماه (۲۱ سپتامبر) در ژاپن برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

احتمال می‌رود در رویداد امروز بعد از ظهر شاهد رونمایی اصلی بازی و همچنین اعلام تاریخ انتشار نسخه غربی Lost Judgment باشیم. همچنین باتوجه‌به اطلاعاتی که فاش شده، کاربران متوجه شده‌اند که این نسخه در منطقه یوکوهاما روایت می‌شود. حال جالب است بدانید که یوکوهاما، نام منطقه‌ای است که داستان Yakuza: Like A Dragon در آن روایت شد و حضور ایچیبان کاسوگا، می‌تواند مورد جالبی در این بازی باشد. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

فاش شدن صفحه Lost Judgment در فروشگاه پلی استیشن ژاپن


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده