نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۰

نمایش امکانات خلق شخصیت Biomutant در ویدیوی جدید بازی

ویدیویی از بازی Biomutant منتشر شده و روند خلق شخصیت این بازی را به نمایش می‌گذارد.

بازی Biomutant سرانجام پس از بارها تأخیر در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد. سازندگان اخیرا با انتشار ویدیوهای مختلف دست به نمایش جنبه‌های مختلف این بازی زده‌اند. برای نمونه در تریلری بخش مبارزات این بازی به نمایش درآمدند و سپس در ویدیویی دیگر محیط‌های این بازی نشان داده شدند. حال ویدیو جدیدی با محوریت بخش خلق شخصیت این بازی نقش آفرینی به‌دست رسیده است. 

مبارزات بازی Biomutant شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک

طبق این ویدیو بازیکنان می‌توانند به‌صورت کلی و جزئی ویژگی‌های شخصیت خود را تعیین و انتخاب کنند. برای نمونه بازیکنان قادر خواهند گونه شخصیت خود را انتخاب و همچنین ویژگی‌های بنیادین آن را تعیین کنند. در جریان خلق شخصیت، بازیکنان می‌توانند ویژگی‌های ریز و درشتی همچون وضعیت پوست، حالت‌های صورت، فیزیک بدن و مواردی از این دست را انتخاب کنند. آخرین مرحله از خلق شخصیت نیز گزینش کلاس آن خواهد بود. انتخاب‌های کاربران درنهایت منجر به شکل گرفتن کلیت شخصیت ایشان در بازی می‌شود. 

بازی Biomutant در تاریخ ۲۵ می (۴ خرداد) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. این بازی همچنین در زمان عرضه برای مشترکان EA Play Pro در دسترس قرار خواهد داشت. شما می‌توانید ویدیو نگاهی به خلق شخصیت بازی Biomutant را در یوتیوب تماشا کنید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده