نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵

ریمیک The Last of Us برای PS5 بیشتر از یک ارتقای بصری است

پس از اینکه شایعاتی درخصوص ساخت نسخه ریمیک بازی The Last of Us مطرح شد، حال به‌نظر می‌رسد پیشرفت‌ها و بهبودهای این نسخه فراتر از تنها جنبه‌های گرافیکی خواهد بود.

به‌تازگی گزارشی توسط بلومبرگ منتشر شده مبنی‌بر اینکه تیم سازنده در حال ساخت نسخه بازسازی شده از بازی The Last of Us برای کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 است. 

حال اگرچه هنوز سونی و ناتی داگ به‌صورت رسمی به این شایعات واکنشی نشان نداده‌اند، اما ساعاتی پیش براساس مقاله‌ای در رسانه Game Reactor، به‌نظر می‌رسد این نسخه از بازی صرفا بهبود جنبه‌های گرافیکی و بصری بازی نخواهد بود. براساس اطلاعات دردسترس تیم سازنده در بازی The Last of Us Remake علاوه‌بر توجه به پیشرفت در میزان رزولوشن، نرخ فریم و تکسچرهای آن، به‌لطف سخت‌افزار کنسول PS5 و استفاده از همان موتور بازی‌سازی که در توسعه بازی The Last of Us Part 2 نیز مورد اسفاده قرار گرفته بود، پیشرفت و تغییرات در گیم‌پلی بازی را نیز مورد هدف خود قرار داده است.

حال باید منتظر ماند و دید درصورتی که ناتی داگ توسعه بازی The Last of Us Remake را به‌صورت رسمی تایید کند، چطور قرار است اثری را که به‌گفته بسیاری حتی احتیاجی به بازسازی ندارد به‌عنوان یک بازی بهتر و نسل نهمی در اختیار گیمرها قرار دهد. لطفا شما هم اگر از علاقه‌مندان به آثار ناتی داگ و به‌خصوص دنیای The Last of Us هستید، نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این مورد را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده