// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۵

انتشار تصویری مرموز از Gears؛ احتمال ریمستر شدن یکی از بازی های قدیمی

حساب کاربری توییتر Gears of War تصویر جدیدی از این مجموعه منتشر کرده که احتمالا می‌تواند به آینده این مجموعه اشاره داشته باشد.

Gears of War که امروزه با اسم مستعار Gears شناخته می‌شود، درکنار Halo یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های مایکروسافت و پلتفرم ایکس باکس است و یک نماد برای این پلتفرم به حساب می‌آیند. سال ۲۰۱۹ بازی Gears 5 عرضه شد و توانست بازخوردهای خوبی را کسب کند. همچنین بسته الحاقی این بازی هم که در انتهای ۲۰۲۰ عرضه شد، عملکرد خوبی داشت.

به‌تازگی حساب کاربری توییتر Gears of War یک تصویر مرموز و مرتبط با مجموعه Gears را منتشر کرده است. در ظاهر، این عکس در دست گرفتن پلاک اعضای Cog را نشان می‌دهده، اما اگر نسخه دوم را تجربه کرده باشید، می‌دانید که این تصویر شباهت بسیار زیادی به عکس روی جلد بازی Gears of War 2 دارد. جایی که مارکوس فینیکس، قهرمان اصلی سه‌گانه اول، دقیقا به همین شکل پلاک‌های اعضای Cog را در دست داشت.

بااین‌تفاسیر باید منتظر اخبار بیشتر از سوی استودیو کوالیشن (The Coalition)، سازنده سه‌گانه جدید Gears، باشیم. احتمال دارد در آینده اوپریشن جدیدی برای بخش چندنفره Gears 5 معرفی شود یا اینکه شاهد ریمستر نسخه دوم باشیم یا یک کالکشن از نسخه دوم و سوم باشیم تا بالاخره کاربران کامپیوتر هم بتوانند این دو نسخه را تجربه کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

تصویر مرموز Gears of War


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده