نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۵

تریلر زمان عرضه آپدیت 4.0 بازی Watch Dogs: Legion

تریلر آپدیت شماره ۴.۰ بازی Watch Dogs: Legion ویژگی‌های این به‌روزرسانی را معرفی می‌کند.

آپدیت شماره 4.0 بازی Watch Dogs: Legion قرار بود پیش از این منتشر شود اما با تأخیر در عرضه، از امروز در دسترس کاربران قرار گرفته است. یوبیسافت به‌مناسبت عرضه این به‌روزرسانی بزرگ، تریلر زمان عرضه آن را منتشر کرده است. تریلری که محتویات این به‌روزرسانی را به کاربر معرفی می‌کند. به وضوح برجسته ترین و بزرگ‌ترین محتوای به‌روزرسانی حاضر اضافه شدن یک شخصیت قابل بازی جدید به‌نام مینا سیدو به بازی است. این شخصیت جدید از توانایی کنترل ذهن بهره می‌برد و بازیکنان می‌توانند به دو روش مخفی‌کاری یا مبارزه مستقیم شخصیت مذکور را کنترل کنند. 

پوستر بازی Watch Dogs Legion

به‌روزرسانی حاضر همچنین دو شخصیت قابل بازی فرست ریسپاندر (first responder) و دی‌جی را به بازی اضافه می‌کند. هر دوی این شخصیت‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. از دیگر محتویات آپدیت حاضر می‌توان به مأموریت جدید بخش DedSec Stories با نام Swipe Right اشاره کرد. به‌روزرسانی ۴.۰ بازی Watch Dogs: Legion همچنین واجد مأموریت‌ها و گجت‌های دونفره جدید خواهد بود. این به‌روزرسانی قابلیت شخصی‌سازی مو و بدن شخصیت‌ها را نیز به بازی اضافه می‌کند. 

بازی Watch Dogs: Legion هم‌اکنون برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پی‌سی و استادیا در دسترس است. یوبیسافت در نظر دارد تا با انتشار یک آپدیت اجرای بازی با نرخ شصت فریم بر ثانیه روی کنسول‌های نسل جدید را ممکن کند، اما فعلا تاریخ انتشاری برای این به‌روزرسانی اعلام نشده است. تریلر زمان عرضه بازی Watch Dogs: Legion را در یوتیوب تماشا کنید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده