نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۰

اضافه شدن بازی FIFA 21 به ایکس باکس گیم پس و EA Play

FIFA 21 به‌عنوان جدیدترین نسخه از سری بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال EA به‌زودی به EA Play و سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس آلتیمیت اضافه خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز اعلام کرده که بازی FIFA 21 از روز پنج‌شنبه ۶ می (۱۶ اردیبهشت) به سرویس اشتراکی Xbox Game Pass Ultimate و EA Play اضافه خواهد شد. همان‌طور که احتمالاً در جریان هستید، EA Play به‌عنوان بخشی از سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت مایکروسافت اضافه شده، لذا برای تجربه جدیدترین نسخه از سری بازی‌های فیفا می‌توانید به عضویت هریک از این سرویس‌ها در پلتفرم‌های ایکس باکس، پلی استیشن و پی سی درآیید.

از آنجایی که گیم پس روی کنسول‌های پلی استیشن وجود ندارند، کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می‌توانند ازطریق سرویس EA Play به تجربه این بازی بپردازند. FIFA 21 جدیدترین نسخه از سری بازی‌های شبیه‌ساز ورزش فوتبال از الکترونیک آرتز محسوب می‌شود که حالا درکنار NHL 21 و NFL 21 در کاتالوگ بازی‌های سرویس‌های اشتراکی قرار می‌گیرد. معمولاً این انتظار می‌رود که آخرین نسخه از بازی‌های ورزشی EA در طول عمر یک ساله‌ی خود به سرویس EA Play اضافه شوند.

اضافه شدن بازی فیفا 21 به گیم پس و EA Play

از طرفی، ماه می برای سرویس Xbox Game Pass ماه بسیار شلوغی به نظر می‌رسد. برنامه اشتراکی مایکروسافت بازی جدید و اکشن Knockout City ساخته استودیوی Velan و شرکت EA را همزمان با EA Play در ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) به ایکس باکس گیم پس آلتیمیت اضافه خواهد کرد و در ادامه بازی اکشن و نقش آفرینی Dragon Quest Builders 2 را برای عرضه در تاریخ ۴ می (۱۴ اردیبهشت) در نظر گرفته است.

براساس گفته‌ی جز کوردن، نویسنده سایت ویندوز سنترال، تعداد کاربران Xbox Game Pass به عددی بیشتر از ۲۳ میلیون نفر رسیده است. در ماه ژانویه (دی-بهمن) مایکروسافت اعلام کرده بود که تعداد کاربران این سرویس ۱۸ میلیون نفر است. یعنی اگر صحبت‌های کوردن صحت داشته باشد درعرض سه ماه گذشته پنج میلیون کاربر جدید به این سرویس اضافه شده‌اند.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران مطرح کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده