// چهار شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۰

سرویس EA Play به ایکس ‌باکس گیم پس اضافه خواهد شد

کاربران سرویس‌های Xbox Game Pass Ultimate و Xbox Game Pass PC می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای در تعطیلات امسال به بازی‌های EA Play دسترسی پیدا کنند.

شرکت‌های مایکروسافت و الکترونیک آرتز اعلام کرده‌اند که در تعطیلات آخر سال پیش رو سرویس EA Play به سرویس Xbox Game Pass PC و Xbox Game Pass Ultimate اضافه خواهد شد. این به معنای این است که اعضای Ultimate ایکس باکس گیم پس در ایکس‌ باکس وان، ایکس ‌باکس سری ایکس، ایکس‌ باکس سری اس و همچنین اعضای گیم پس روی ویندوز 10 می‌توانند به انجام بازی‌های EA Play بپردازند که کاربران گیم پس قرار نیست برای انجام بازی‌های این سرویس هیچ هزینه اضافه‌ای را پرداخت کنند.

EA Play که در گذشته با نام‌های EA Access و Origin Access شناخته می‌شد، بیش از ۶۰ اثر را به سرویس ایکس‌باکس گیم پس اضافه خواهد کرد. درکنار بازی‌های مختلف می‌توانید از مزایای سرویس EA Play شامل چالش‌ها و جوایز درون بازی، محتوای ویژه فقط برای اعضا، تخفیف در خریدهای دیجیتالی EA برای بسته‌های الحاقی، دسترسی زود هنگام به برخی بازی‌ها و موارد دیگر استفاده کنید. همچنین برخی از بازی‌ها ازطریق سرویس Cloud در موبایل‌های اندروید قابل دسترس خواهد بود.

طی امروز بود که بالاخره مایکروسافت تاریخ عرضه‌ی و قیمت کنسول نسل نهمی خود یعنی Xbox Series X مشخص کرد که این کنسول با قیمت ۴۹۹ دلار در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین Xbox Series S که چندین ماه شایعاتی از آن به‌گوش می‌رسید، نیز دیروز به‌طور رسمی رونمایی شد که با قیمت ۲۹۹ دلار در همان تاریخ ۱۰ نوامبر منتشر می‌شود. درنهایت هر دوی این کنسول‌‌ها از یک مهر ماه (۲۲ سپتامبر) قابل پیش خرید خواهند بود.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده