// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۵

بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز: یک اثر اکشن ماجراجویی جهان باز

Pine قرار است جدیدترین بازی رایگان فروشگاه اپیک گیمز باشد. بازیکنان در این بازی باید در جهانی زندگی کنند که انسان‌ها هیچ‌وقت نتوانستند به گونه‌ی غالب در زمین تبدیل شوند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Epic Games از بازی رایگان بعدی فروشگاه خود رونمایی کرده است. این بازی Pine نام دارد و سبک آن نیز اکشن-ماجراجویی جهان باز است. بازیکنان در پاین پا به دنیایی می‌گذارند که در آن انسان‌ها هیچ‌وقت نتوانستند به بالای زنجیره‌ی غذایی و جایگاه کنونی‌شان برسند. Pine توسط استودیوی Twirlbound ساخته شده و Kongregate نیز ناشر آن است. کاربران از ۶ تا ۱۳ می (۱۶ تا ۲۳ اردیبهشت) می‌توانند این بازی را به رایگان دانلود کنند.

بازی Pine دارای ۶ زیست‌بوم منحصر‌به‌فرد است و انواع مختلفی از موجودات و ارگانیزم‌های زنده وجود دارند که برای بقا دست به هر کاری می‌زنند. بازیکنان در نقش پسری به نام Hue بازی می‌کنند و می‌توانند فعالیت‌های مختلفی را انجام دهند. برای مثال، می‌توانند به گشت‌و‌گذار بپردازند، با دیگر جانداران دادوستد داشته باشند یا در جهانی که دیگر انسان‌ها گونه‌ی غالب نیستند، با سایر گونه‌ها سر ستیز بردارند. در Pine می‌توان با دیگر جانوران دوست شد و با آن‌ها کنار آمد یا آن‌ها را از منطقه‌ی خود بیرون و منابع‌شان را تصرف کرد. هرکدام از این تصمیم‌ها روی رابطه‌ی جانداران با محیط طبیعی پیرامون‌شان در بازی تاثیر می‌گذارد. در صورت تمایل می‌توانید تریلر گیم‌پلی Pine را از لینک یوتیوب تماشا کنید.

تصویری از محیط بازی Pine

در حال حاضر بازی رایگان فروشگاه اپیک گیمز باندل Epic Champions of Renown بازی Idle Champions of the Forgotten Realms است. اپیک ادعا می‌کند این باندل بیش از ۱۰۰ دلار ارزش دارد. کاربران تا تاریخ ۶ می (۱۶ اردیبهشت) و قبل از رایگان شدن Pine مهلت دارد تا این بازی را دانلود کنند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی رایگان جدید فروشگاه اپیک گیمز چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده