نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۵

سرویس گیم پس دلیل انحصاری بودن بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 است

تیم توسعه بازی شوتر اول شخص S.T.A.L.K.E.R. 2، سرویس گیم پس را یکی از دلایلی بر عدم عرضه این بازی روی کنسول پلی استیشن 5 توصیف کرد.

آن دسته از افرادی که علاقه زیادی به آثار ترسناک دارند، درکنار تجربه بازی‌هایی چون سری رزیدنت ایول، سایلنت هیل و آوت لست، به احتمال زیاد نام مجموعه S.T.A.L.K.E.R را نیز شنید‌ه و آن را تجربه کرده‌اند. مجموعه‌ای که در سال ۲۰۰۷ با با نام Shadow of Chernobyl توسط استودیوی اوکراینی GSC Game World پا به عرصه گذاشت. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که تیم سازنده مدتی است که مشغول ساخت و انتشار نسخه جدیدی از از این مجموعه به‌نام S.T.A.L.K.E.R. 2 است. سوالی که اما این‌جا مطرح می‌شود این است که آیا کاربران کنسول پلی استیشن 5 نیز شانسی برای تجربه این بازی خواهند داشت یا خیر؟

حال در جدیدترین اخبار بازی، یکی از اعضای استودیوی GSC Game World طی مصاحبه‌ای در پاسخ به این پرسش اعلام کرد که برنامه‌ای برای عرضه بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 روی این کنسول نیست. او همچنین سرویس گیم پس مایکروسافت را یکی از دلایل اصلی در انحصاری بودن بازی برای کنسول‌های ایکس باکس خطاب کرد.

«در این لحظه خیر هیچ برنامه‌ای برای این کار نیست. ما درخصوص احتمالات با مایکروسافت مذاکراتی داشته‌ایم و فرصت‌های زیادی برای این برند نیز پیدا کرده‌ایم؛ ازجمله سرویس گیم پس. ما تمام تمرکز خود را روی نسخه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس بازی گذاشته‌ایم.»

طبق اطلاعات موجود بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 قرار است در تاریخ نامعلومی برای پلتفرم پی سی و کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت روانه بازار شود. چنانچه شما هم از طرفداران این بازی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این خصوص را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده