// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۳

حضور Battlefield V در بازی های ماه می پلی استیشن پلاس

شرکت سونی اعلام کرد که در ماه مِی سال ۲۰۲۱ کدام بازی‌های ویدیویی بدون هزینه‌ی اضافه در اختیار مشترک‌های سرویس پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرند.

از تاریخ ۴ مِی (۱۴ اردیبهشت) تا ۳۱ مِی (۱۰ خرداد) می‌توانید بازی Wreckfest: Drive Hard, Die Last، بازی Stranded Deep و بازی Battlefield V شرکت الکترونیک آرتز را به بازی‌های اکانت خود اضافه کنید. این‌گونه دیگر تا ابد هر زمان که روی اکانت اشتراک پلی استیشن پلاس شما فعال باشد، این بازی‌ها بدون هیچ مشکلی روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 سونی اجرا می‌شوند. بدون شک بتلفیلد 5 بزرگ‌ترین بازی ویدیویی ماه می سال ۲۰۲۱ پلی استیشن پلاس به شمار می‌آید. این سرویس آنلاین اکنون ۴۷.۶ میلیون مشترک دارد و درآمد زیادی برای سونی به ارمغان می‌آورد.

بدون شک بسیاری از گیمرها از این فرصت برای رفتن به سراغ جنگ جهانی دوم در بازی بتلفیلد 5 بهره می‌برند. ولی دو اثر دیگر هم ارزش یک بار امتحان کردن را دارند. در بازی Stranded Deep پس از سقوط عجیب هواپیما باید در اقیانوس آرام برای زنده ماندن تلاش کنید. به جست‌وجو در اعماق آب بپردازید، منابع کسب کنید، ابزار بسازید، سلاح به‌دست بیاورید و موفق به‌دست‌وپا کردن سرپناه برای خود بشوید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Wreckfest هم یک بازی ریسینگ بی‌قانون و پرشده از تصادف است که در آن عملا باید با رانندگی خوب و پیشرفت دادن ماشین خود در مسابقات وحشیانه داخل پیست زنده بمانید و اتومبیل‌های دیگر را نابود کنید. بازی از حالت‌ها و خودروهای متفاوتی پشتیبانی می‌کند و در مولتی‌پلیر آن ۲۴ بازیکن به نبرد خشن با یکدیگر می‌روند. بازی Wreckfest تنها روی کنسول پلی استیشن 5 قابل بازی است، اما حتی اگر کنسول را در اختیار ندارید، می‌توانید آن را به فهرست بازی‌های خود اضافه کنید.

راستی اگر مشترک پلی استیشن پلاس هستید و هنوز بازی Oddworld: Soulstorm، بازی Days Gone و بازی Zombie Army 4: Dead War را به اکانت خود اضافه نکرده‌اید، باید بدانید که فقط تا روز ۳ مِی (۱۳ اردیبهشت) برای انجام این کار فرصت دارید.


منبع PS.Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده