نویسنده: شعیب شاهدی
// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۵

Re:Verse به همراه Resident Evil Village منتشر نمی‌شود

طبق ایمیل‌هایی که کپکام برای عده‌ای از کاربران ارسال کرده به‌نظر می‌رسد قرار است بازی Resident Evil Re:Verse با فاصله کمی از نسخه‌ی هشتم رزیدنت ایول و در تابستان امسال منتشر شود.

سال ۲۰۲۱ میلادی از چند جهت سال ویژه‌ای برای مجموعه‌ی رزیدنت ایول محسوب می‌شود. امسال کپکام ۲۵ سالگی این مجموعه را جشن می‌گیرد و به‌نظر می‌رسد اتفاقات هیجان‌انگیزی در انتظار طرفداران بازی‌های رزیدنت ایول در سبک وحشت و بقا باشد. از طرفی زمان زیادی تا عرضه‌ی بازی Resident Evil Village باقی نمانده است که قطعا اتفاق بزرگی خواهد بود و از طرف دیگر کپکام مشغول تدارک برنامه‌های دیگری هم است. یکی از این برنامه‌ها بازی PvP و چندنفره‌ی Resident Evil Re:Verse است که چند هفته قبل نسخه‌ی بتای عمومی آن منتشر شد. طبق جزئیات جدید بدست‌آمده ممکن است زمان انتشار نسخه‌ی کامل این بازی معلوم شده باشد.

اخیرا کپکام به‌ کاربران برنامه‌ی Resident Evil Ambassadors ایمیل‌هایی را ارسال کرده که حاوی اطلاعاتی درباره‌ی نسخه‌ی دموی Resident Evil Village است. در ادامه این ایمیل به بازی Re:Verse هم اشاره شده است. کپکام عکسی از این بازی قرار داده که در زیر آن نوشته شده است: «طبق برنامه این سرویس در تابستان ۲۰۲۱ شروع می‌شود.» این عکس در ادامه قرار گرفته است:

اطلاعیه کپکام درباره رزیدنت ایول RE:Verse

بازی Resident Evil Re:Verse پس از عرضه روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی دردسترس خواهد بود. همچنین این بازی روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس با استفاده از قابلیت Backward Compatibility قابل‌تجربه خواهد بود. کسانی که Resident Evil Village را خریداری کنند می‌توانند به‌صورت رایگان به Re:Verse هم دسترسی داشته باشند.

نظر شما درباره‌ی برنامه‌های کپکام و انتشار Re:Verse در تابستان چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده