نویسنده: شعیب شاهدی
// دوشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۰

گرگینه‌ ها در تصویر جدید بسته الحاقی بازی Assassins Creed Valhalla

تصاویر جدیدی از بسته الحاقی Wrath of the Druids بازی Assassin’s Creed Valhalla در توییتر منتشر شده که نشان‌دهنده حضور گرگینه‌ها در آن است.

بازی Assassin’s Creed Valhalla از لحاظ محتوای قابل‌تجربه هیچ کم‌وکسری‌ای ندارد. البته کسانی‌که علاقه دارند خود را بیشتر در دنیای عظیم این بازی جهان‌باز اکشن RPG غرق کنند، لازم نیست خیلی منتظر بمانند. برای والهالا دو بسته‌ الحاقی برنامه‌ریزی شده است که به‌زودی اولین مورد آن با نام Wrath of the Druids منتشر می‌شود. در این بسته الحاقی Eivor به ایرلند می‌رود و با فرقه‌ای از دروئیدها به‌نام Children of Danu روبه‌رو می‌شود.

کاربر ALumia_Italia در توییتر تصاویر تازه‌ای از Wrath of the Druids منتشر کرده است. در این تصاویر موارد جالبی به‌چشم می‌خورد که یکی از آن‌ها یک گرگینه است. در نتیجه Resident Evil Village تنها بازی‌ای نخواهد بود که در ماه می (اردیبهشت-خرداد) بازیکنان را در مقابل این موجود افسانه‌ای قرار می‌دهد. تصویر گرگینه در ادامه قرار گرفته است:

گرگینه در بسته الحاقی اساسینز کرید والهالا

گرایش مجموعه‌ی Assassin’s Creed به‌سمت المان‌های فانتزی به‌تدریج بیشتر و بیشتر می‌شود، به‌خصوص بازی والهالا که سهم بزرگتری در این موضوع داشت. بنابراین تعجبی ندارد که بسته‌ الحاقی این بازی هم همین مسیر را دنبال کند. بازی Assassin’s Creed Valhalla روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، استادیا و پی سی در دسترس است. همچنین قرار است Wrath of the Druids در تاریخ ۱۳ می (۲۳ اردیبهشت) منتشر شود.

نظر شما درباره‌ی المان‌های فانتزی بازی والهالا و این بسته‌ الحاقی چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده