// یکشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۴

ساخت جاه طلبانه‌ترین پروژه‌ بازی Dreams تا به امروز

پروژه‌ی جدیدی به نام Dreams Central در بازی Dreams به‌تازگی معرفی شده است که از آن به‌عنوان جاه طلبانه‌ترین پروژه این بازی یاد می‌شود.

حدود پنج سال پیش در نمایشگاه E3 2015 استودیوی مدیا مولکول (Media Molecule) که ساخت و توسعه مجموعه Little Big Planet را در کارنامه خود دارد، بازی جدید خود را معرفی کرد. بازی Dreams بالاخره به‌صورت انحصاری برای پلی‌ استیشن 4 روانه بازار شد و سپس برای کنسول پلی استیشن 5 نیز در دسترس قرار گرفت. این بازی توانست به یکی از موفق‌ترین آثار کنسول نسل هشتمی سونی تبدیل شود.

به‌تازگی گمانه زنی‌هایی در ارتباط با بازگشت شبیه‌ساز زندگی مخصوص پلی استیشن 3 یا همان PlayStation Home به گوش می‌رسد و به نظر می‌آید که ممکن است دنیای مجازی سونی دوباره در دسترس بازیکنان قرار گیرد. کمی پس از انتشار این خبر اعلام شد که گروهی از توسعه‌دهندگان بازی Dreams امیدوار هستند که این ایده را در این بازی نیز اجرا کنند. مشخص نیست که آیا اخبار انتشار دنیای مجازی سونی در این تصمیم موثر بوده است یا خیر. 

در حال حاضر اضافه شدن حالت مولتی پلیر به بازی Dreams امکان‌پذیر نیست اما استودیوی مدیا مولکول اعلام کرده است که این قابلیت در آینده به بازی اضافه خواهد شد.

این پروژه که Dreams Central نام دارد، یک پروژه‌ی آینده نگرانه و بسیار جاه طلبانه است و توسعه‌دهندگان متعهد می‌شوند که یک فضای اجتماعی را در سال ۲۰۲۲ در دسترس بازیکنان قرار دهند. هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی این پروژه در دسترس نیست و به نظر می‌آید که باید برای کسب اطلاعاتی بیشتر منتظر بمانیم.

 


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده