// سه شنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۰

ادامه حمایت سونی از استودیو مدیا مولکول، سازنده مجموعه Little Big Planet

رئیس استودیوی Media Molecule، سازنده‌ی مجموعه‌ی Little Big Planet و بازی Dreams می‌گوید سونی از کاری که آن‌ها می‌کنند حمایت می‌کند و سرمایه‌گذاری در استودیو را بیشتر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Media Molecule، سازنده‌ی مجموعه‌ی Little Big Planet و بازی Dreams اعلام کرده که سونی به سرمایه‌گذاری و حمایت از این استودیو ادامه می‌دهد و به رشد بیشتر آن کمک می‌کند. این خبر برای کسانی که از قصد سونی برای تعطیل کردن مدیا مولکول در آینده نگران بودند، امیدبخش و دلگرم‌کننده است.

سیوبان ردی، رئیس استودیو به‌تازگی طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت کوتاکو از این صحبت کرده که آن‌ها به‌شدت در حال جذب نیرو هستند. او می‌گوید: «برای اینکه به پیشرفتی که می‌خواهیم برسیم، به برنامه‌نویس‌ها و طراح‌های متخصص نیاز داریم و به همین خاطر در حال حاضر مشغول استخدام‌های گسترده هستیم. نکته‌ای که بسیار مرا خرسند می‌کند این است که سونی واقعا از کاری که می‌کنیم حمایت می‌کند و هوای ما دارد. آن‌ها در راستای رشد مدیا مولکول قصد دارند بیشتر روی ما سرمایه‌گذاری کنند.»

ردی سپس توضیح می‌دهد که سرمایه‌گذاری روی افراد تازه‌وارد و بااستعداد چقدر نتایج درخشانی به همراه داشته است. برای مثال آن‌ها اخیرا جن سیمپکینز را استخدام کرده‌اند‌ و او حالا بر محتوای تولیدشده توسط تحریریه در وب‌سایت استودیو نظارت می‌کند. از طرفی تمام اعضای استودیو می‌توانند در توسعه‌ی بازی دریمز مشارکت داشته باشند.

ابی هِپ، رئیس بخش محصول در مدیا مولکول نیز می‌گوید: «از دسامبر گذشته (آذر-دی ۹۹) در تلاش هستیم تا بازی دریمز بتواند بیشتر با مردم ارتباط برقرار کند و به آن‌ها محتوایی را ارائه دهد که می‌خواهند تجربه کنند و می‌خواهیم بهترین ویژگی‌های بازی را بیشتر به چشم بیاوریم. این بازی واقع از نظر محتوا چیزی کم‌و‌کسر ندارد.»

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ آیا شما هم بازی‌های مدیا مولکول را دوست دارید و موافق حمایت بیشتر سونی از این استودیو هستید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده