// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۰

بازی مولتی پلیر جدید پلی استیشن ؛ اثر سازندگان سابق بایوشاک و مس افکت

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی برای ساخت و عرضه یک بازی مولتی‌پلیر جدید وارد همکاری با استودیوهای بازی‌سازی Firewalk شده است که اعضای آن را افراد شاخصی تشکیل می‌دهند.

استودیوهای بازی‌سازی Firewalk در سال ۲۰۱۸ تأسیس شدند و متعلق به شرکت ProbablyMonsters هستند. مهم‌ترین هدف اعضای اصلی هم به وجود آوردن لحظات به یاد ماندنی و به‌خصوص در بازی‌های آنلاین برای گیمرها است. سازندگان بازی مولتی‌پلیر جدید و مورد بحث که یک مجموعه‌ی تازه را به وجود می‌آورد، حدودا از دو سال قبل وارد همکاری با پلی استیشن سونی شده‌اند. در حقیقت این بازی توسط پلی استیشن و استودیوهای بازی‌سازی Firewalk عرضه می‌شود. سازندگان هم می‌گویند علاوه‌بر آن که تجربه‌ی قابل توجهی در ساخت آثار مشابه دارند، هرکدام شخصا مدت‌ها با بازی‌های آنلاین زندگی کرده‌اند.

این بازی مولتی‌پلیر جدید که هنوز اسم آن هم اعلام نشده است، بودجه‌ی قابل توجهی دارد و یک بازی AAA به حساب می‌آید. رایان الیس، کارگردان این بازی در حقیقت کارگردان خلاق سری بازی Destiny بود. النا سیگمن، تهیه‌کننده‌ی اجرایی این بازی وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی بایوشاک اینفینیت، گیتار هیرو 2 و چند بسته‌ی الحاقی بازی Destiny بود. تونی سو، رئیس استودیوهای بازی‌سازی Firewalk نیز سابقه‌ی کار روی سری بازی Call of Duty و بازی Destiny را دارد. تعداد قابل توجهی از اعضای تیم بازی‌سازی هم قبلا روی بازی Apex Legends و مجموعه بازی مس افکت کار کرده‌اند.

استودیوهای Firewalk می‌خواهند جهان‌های جدید و لحظات به‌خصوص را با این مجموعه بازی جدید به وجود بیاورند. تونی سو در رابطه با این همکاری می‌نویسد: «تیم پلی استیشن عشق عمیق و احترام زیادی برای دنیای بازی‌های ویدیویی دارد و به ما برخی از بهترین امکانات و روابط حرفه‌ای لازم برای ساخت بازی را می‌دهد».

پروسه‌ی ساخت بازی انقدر جلو رفته است که اعضای تیم طی ماه‌های اخیر بعضا مشغول خوش گذراندن با تجربه‌ی آن بوده‌اند. حالا باید صبر کرد و دید که چه زمانی پلی استیشن سراغ معرفی کامل این بازی جدید می‌رود.


منبع PS.Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده