// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۰

احتمال ساخت ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic

جیسن شرایر به‌تازگی اعلام کرده که نسخه‌ی ریمیک بازی قدیمی Star Wars: Knights of the Old Republic توسط استودیوی Aspyr Media، ناشر بازی Layers of Fear ساخته می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جیسن شرایر امروز در پادکست کانال یوتیوب MinnMax تایید کرده که نسخه‌ی ریمیکی از بازی Star Wars: Knights of the Old Republic محصول سال ۲۰۰۳ در دست ساخت است و نکته‌ی مهم این‌جا است که خود EA آن را نمی‌سازد و این وظیفه به تیمی از استودیوی Aspyr Media سپرده شده است. استودیوی Aspyr آشنایی خوبی با بازی‌های قدیمی مجموعه‌ی جنگ ستارگان دارد، چراکه آن‌ها قبلا بازی‌های زیادی را از این مجموعه برای پلتفرم‌های مختلف پورت کرده‌اند. آن‌ها همچنین در پورت بازی‌های ویندوز برای کامپیوترهای مک تبحر دارند.

شایعات مربوط‌به ساخت بازی Star Wars: Knights of the Old Republic از سال ۲۰۱۹ در اینترنت وجود داشته‌اند، با این تفاوت که هربار جزئیات آن‌ها با دیگری متفاوت بوده است. خیلی از بازیکنان فکر می‌کردند که اگر ریمیکی برای این بازی در کار باشد، خود استودیوی Bioware باید وظیفه‌ی ساختش را برعهده بگیرد، چون آن‌ها کسانی بودند که بازی اصلی را در سال ۲۰۰۳ توسعه دادند. بااین‌حال، بایوور در حال حاضر روی دو بازی Mass Effect 4 و Dragon Age 4 کار می‌کند و به‌نظر نمی‌رسد که آن‎‌ها وقت خالی برای ساخت نسخه‌ی ریمیک یک بازی قدیمی داشته باشند.

Star Wars: Knights of the Old Republic در سبک نقش‌آفرینی بود و برای اولین‌بار روی کنسول ایکس باکس اوریجینال منتشر شد. هنوز معلوم نیست که آیا نسخه‌ی ریمیک بازی به سیستم مبارزات نوبتی نسخه‌ی اصلی وفادار خواهد ماند یا قرار است با تغییراتی اساسی به سراغ سیستم مبارزات به‌روز‌شده برود. درهرصورت به‌نظر می‌رسد که اگر این خبر درست باشد، طرفداران Star Wars: Knights of the Old Republic را خوشحال می‌کند و آن‌ها این فرصت را خواهند داشت که داستان بازی را یک‌بار دیگر با جلوه‌های بصری مدرن تجربه کنند. همچنین بازیکنان جوان‌تر نیز که طرفداران جنگ ستارگان هستند، می‌توانند یک اثر خوب را از بازی‌های این مجموعه تجربه کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gfinityesports
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده