// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۵

تاخیر دوباره در انتشار بازی جدید لگوی جنگ ستارگان

استودیوی Traveller’s Tales Games به‌تازگی اعلام کرده که برای ساخت LEGO Star Wars: The Skywalker Saga، بزرگ‌ترین و بهترین بازی ویدیوی لگو ساخته‌شده تا به امروز به زمان بیشتری نیاز دارند.

در تابستان سال ۲۰۲۰ خبر رسید که انتشار بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga که در استودیوی Traveller’s Tales، از زیرمجموعه‌های TT Games  در دست ساخت است، به بهار سال ۲۰۲۱ موکول شده است. حالا در جدیدترین اخبار اعلام شده که عرضه‌ی این بازی لگویی با حال‌و‌هوای استار وارز دوباره با تأخیر مواجه شده است. اگرچه سازندگان در این خبر بازه‌ی زمانی خاصی را برای انتشار LEGO Star Wars: The Skywalker Saga اعلام نکرده‌اند، قول داده‌اند تا «هرچه سریع‌تر» تاریخ جدید را با طرفداران به اشتراک بگذارند. آن‌ها در خبر می‌گویند برای ساخت «بزرگ‌ترین و بهترین بازی لگو ساخته‌شده تا به امروز» به زمان بیشتری نیاز دارند.

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga یکی از بلندپروازانه‌ترین بازی‌های ساخته‌شده از مجموعه‌ی جنگ ستارگان است؛ به‌طوری که سازندگان داستان تمام ۹ اپیزود فیلم‌های استار وارز را در این بازی جمع کرده‌اند. هر اپیزود از پنج مأموریت تشکیل می‌شود که بازیکنان می‌توانند همه را به ترتیب زمانی مشابه فیلم‌ها یا هرکدام را جدا تجربه کنند. همچنین بازیکنان در طول این اپیزودها به مکان‌هایی از فیلم‌های کلاسیک استار وارز دسترسی دارند و می‌توانند در آن‌جا گشت‌و‌گذار کنند.

در LEGO Star Wars: The Skywalker Saga همچنین ۳۰۰ کاراکتر قابل بازی وجود دارد؛ از آن‌هایی که از نیروی فورس بهره می‌گیرند (که در بازی می‌توان کمبویی از حملات سبک و سنگین را با استفاده از آن اجرا کرد) گرفته تا کسانی که از سلاح Blaster استفاده می‌کنند (که سیستم نشانه‌گیری آن در زاویه‌ی دید سوم‌شخص است). LEGO Star Wars: The Skywalker Saga برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این بازی چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده